Marketing Automation – kicsiben és nagyban

Marketing automatizáció gyakorlati példákon keresztül.

A gyakorló marketingesek feladatai egyre komplexebbek. Sokan érzik, hogy folyamatosan nő a munka mennyisége. Kiutat jelent ebből a helyzetből a marketing egyes folyamatainak automatizálása. Kevesebb hibát, azonnali reakcióidőt és gyors üzleti eredmény ígér. De mi ebből az igaz? Hol tart ez a terület ma?

Ha pedig érdekel Intelligent Marketing képzésünk, most mindent megválaszolunk vele kapcsolatban. Itt lesz velünk egyik oktatónk, Gögge Tamás, aki a digitális ügyfélélmény menedzsment egyik legjobb hazai szakértője. Schlégl Tímea képzésvezető és Csanda Gergely képzésfejlesztő segítségével pedig személyre szabott útmutatást adunk ahhoz, hogy eldöntsd, számodra releváns-e ez a program. Ha T-tudású marketingszakemberré szeretnél válni, akkor érdemes ezen a meetupon érdeklődni. 

HOGYAN TUDSZ JELENTKEZNI?

Mozdulj időben, nehogy lemaradj. Az esemény résztvevőinek száma korlátozott.

Szakértők

Gögge Tamás
Stratégiai tanácsadó, társalapító, Pattern Digital Consulting
https://www.linkedin.com/in/tamas-g%C3%B6gge-6a68101/

Tamás stratégiai tanácsadóként főként vállalati digitális transzformációval és többcsatornás digitális ügyfélélménnyel foglalkozik.

Telekommunikációs és stratégiai tanácsadói tapasztalatát több nemzetközi nagyvállalatnál szerezte.

A Deutsche Telekomnál eltöltött három év alatt az európai online ügyfélszolgálati területért, azon belül elsősorban mobilapplikáció-fejlesztésért és bevezetésért felelt, majd a nemzetközi omnichannel kompetencia központot vezette.

Ezt megelőzően stratégiai tanácsadóként dolgozott a Roland Bergernél, ahová a Vodafone Magyarországtól igazolt át az ottani selfcare, majd pedig ügyfélélmény csapatok vezetését követően. Közvetlenül a 2008-as pénzügyi válság előtt, alatt és után Írországban, egy pénzügyi kereskedési cégnél dolgozott először digitális területen.
 

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/gogge-tamas.jpg

Gögge Tamás

Stratégiai tanácsadó, társalapító, Pattern Digital Consulting

Schlégl Tímea
Ügynökségi Operatív Igazgató, Nitro Communications, képzésvezető, KÜRT Akadémia
https://www.linkedin.com/in/timea-schl%C3%A9gl-20539367/

Tímea két nagy multinacionális cégnél szerezte több évtizedes marketingmenedzsment tapasztalatát.

Öt évet dolgozott a Sun Microsystemsnél, ahonnan a Microsofthoz igazolt. A nagyvállalati szegmens marketingtől indulva, Szerver Üzletág vezetőként majd  Partner Stratégia és Program igazgatóként építette B2B marketing tapasztalatait.

A következő lépés a CMO pozíció volt, ahol a klasszikus és legmodernebb marketing eszközöket alkalmazva már nem csak a Microsoft üzleti, hanem fogyasztói piacán is tudott eredményeket elérni.

Az IT iparági marketingben vonzónak találja, és fontos feladatnak tartja a technológiai újdonságok és digitális eszközök alkalmazását, a trendek követését és alakítását. Az IVSZ-hez csatlakozva a szövetség sikeres és hatékony kommunikációjáért  felel. 

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/schlegl-timea.jpg

Schlégl Tímea

Ügynökségi Operatív Igazgató, Nitro Communications, képzésvezető, KÜRT Akadémia

Csanda Gergely
Retention Marketing vezető, Shapr3D; Marketingtanácsadó, Talentuno
https://www.linkedin.com/in/gergely-csanda/

Gergely karrierjét a The Nielsen Companynál és a Research Internationalnél (most a Kantar csoport része) kezdte, ahol sokéves tapasztalatot szerzett adatelemzésben és piackutatásban. Később részt vett a Sony Mobile és az NN Insurance újramárkázásában. Erősen hisz az adatvezérelt marketing szemléletben és évek óta agilis módszer szerint vezeti csapatait. 2019 óta Growth Marketinggel foglalkozik magyar alapítású, budapesti elit tech startupoknál.

Gergely rendszeresen előad a Budapesti Corvinus Egyetemen és a KÜRT Akadémián is, ahol a Digitális Innováció képzés vezetője.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/csanda-gergely.jpg

Csanda Gergely

Retention Marketing vezető, Shapr3D; Marketingtanácsadó, Talentuno

Miről lesz szó?

  • Lead menedzsment a gyakorlatban, példákon keresztül
  • B2B és B2C alkalmazások
  • Hogyan kezd kicsiben? Marketing automation 1x1
  • Hol tartanak a legjobbak? Esettanulmány: omnichannel lead menedzsment marketing automatizációval  
  • Hová tart az automatizációs terület? Marketing war room koncepció

MIT NE VÁRJ?

  • Nem lesz sales pitch, ez nem egy CRM vagy Marketing Automation eszközt forgalmazó cég rendezvénye.
  • Nem lesz hosszadalmas elméleti áttekintés. A közepébe vágunk, megmutatjuk, hogy működik. 
  • Klasszikus előadást. Ez egy meetup, kötetlen, közvetlen stílusban. Mindenki résztvevő, nem csak az előadók. Lehet kérdezni, vitázni, networkölni.

Kinek ajánljuk?

  • Gyakorló marketingszakembereknek, vezetőknek, generalistáknak és specialistáknak egyaránt. 
  • Mindenkinek, aki szeretné jobban megismerni a Marketing Automation területét
  • Azoknak, akik érdeklődnek Intelligent Marketing képzésünk iránt és kérdéseik vannak. 
  • Bárkinek, aki kíváncsi rá, hogy milyen a KÜRT Akadémia közösségéhez tartozni.
This site is registered on wpml.org as a development site.