HR 4.0

A képzés részletei

7 alkalom, összesen 28 óra*

a képzés indulása:
Érdeklődj munkatársunknál!
képzési alkalmak:
péntekenként

péntek 13-17

szükséges képzettség:
felsőfokú végzettség
helyszín:
CEU Budapest és/vagy zoom

1051 Budapest, Nádor utca 15.

részvételi díj:
320.000 Ft + ÁFA
Tasnády Fanni Projektmenedzser
Érdeklődöm! Jelentkezem!

* a változtatás jogát fenntartjuk

Miközben az üzleti és munkaerőpiaci verseny talán sosem volt még ennyire intenzív, a digitális transzformáció, az agilis működés, a startup-ok világa egyszerre jelentenek új lehetőségeket és dilemmákat a vállalatok számára. HR szakértőként érdemes ezekre a trendekre úgy tekinteni, mint amik segíthetnek megtartani a munkaerőt, főleg a legtehetségesebbeket. Hiszen a tehetségek megtartásakor kulcsfontosságú egy olyan közeg, ami lehetőséget ad önirányító, felhatalmazott működésre. Az agilis és digitális működés ilyen: vonzó munkahelyeket teremt.

Az ilyen szervezetekben a klasszikus (és sokszor adminisztratív) HR feladatokat felváltják a segítő-támogató és stratégiai funkciók: motiváció, emberközpontúság, employer branding kérdések. A jövő HR-je papírmunka helyett valóban emberközpontú feladatokat lát el. Segítünk megtalálni a hangod. 

A képzés céljai: 

  • A HR vezetőnek naprakész tudást adni a digitális transzformáció, az agilitás és a design thinking témakörökről
  • Képessé tenni a HR vezetőt arra, hogy a szervezet digitális transzformációjának szükségességét értse és annak motorja legyen
  • Képessé tenni a HR vezetőt arra, hogy a CEO stratégiai/üzleti partnere legyen (méltó helyet kapjon a board roomban)
  • Képessé tenni a HR vezetőt arra, hogy a CEO-nak eladja a szervezetben szükséges fejlesztést / transzformációt
  • A HR vezetőnek naprakész tudást adni a HR új funkcióiról, felkészíteni az új típusú HR kihívásokra

Mire számíthatsz?

  • A képzés gyakorlat-fókuszú. Minden alkalomhoz önálló feladatokat adunk, ezért a 4 órás alkalmakon túl további heti 2 óra önálló felkészülés
  • Minden alkalomra konkrét hazai esettanulmánnyal is készülünk, hogy a sokszor az irreális, nemzetközi tankönyvpéldák helyett, reális, megvalósítható és életszerű gyakorlati példákból merítsetek ötletet és bátorságot.
  • A képzés során kitérünk a digitalizációban rejlő lehetőségekre, de fontos hangsúlyoznunk, hogy ez nem egy technológiai képzés. Tapasztalataink szerint egy vállalat agilis vagy digitális transzformációja során a HR-nek elsősorban a vezetői mindset feltérképezésében és formálásában van elengedhetetlen szerepe, ehhez nyújtunk gyakorlati segítséget.
  • A képzés a „Győzd meg a CEO-t!” elnevezésű blokkal zárul, melyre a képzés folyamán készülünk fel. A „Győzd meg a CEO-t!” blokk során a hallgatók egy, a HR által drive-olt saját vállalati projekttervet mutatnak be a 2-4 fős vizsgabizottságnak. A vizsgabizottság visszajelez, hogy a projektterv CEO szempontból milyen értékeket és hiányosságokat hordoz, milyen kérdéseket vet fel, melyekre érdemes egy esetleges éles pitch előtt még felkészülni.
  • A képzés során minden hallgató számára biztosítunk 1 órányi egyéni szakmai konzultációs lehetőséget, melyet a hallgatók a képzésen felmerülő témák feldolgozására, a vizsgára való felkészülésre, vagy egy saját HR-szakmai kihívás megbeszélésére fordíthatnak.

 

Miért HR 4.0?

A Deloitte 2020-ban publikált tanulmánya szerint a sikeres vállalatok HR folyamataiban az automatizáltság szintje és a munkáltatói-munkavállalói kapcsolatok minősége magas. Testre szabott munkavállalói élménnyel, szolgáltatásokkal, ösztönzéssel és fejlesztési programokkal válik a HR a munkavállaló személyes karrierútjának megbízható partnerévé, miközben a legtöbb folyamat magas szinten automatizálva van. Ez a HR 4.0.

 

Mikor találkozunk személyesen és mikor online?

A képzést terveink szerint blended, azaz kevert formában tervezzük megtartani, 4 személyes és 3 online alkalomra készülj a következő napokon és időpontokban:

  • január 14. (péntek) 13-17h - tantermi
  • január 21. (péntek) 13-17h - online
  • január 28. (péntek) 13-17h - online
  • február 4. (péntek) 13-17h - tantermi
  • február 11. (péntek) 13-17h - tantermi
  • február 18. (péntek) 13-17h - online
  • február 25. (péntek )13-17h - tantermi

 

Megkérdeztük hallgatónkat, miért jelentkezett a képzésre, és miben változott az, ahogy dolgozik.

"A HR 4.0 olyan témákat ragadott meg, ami egy jó kombinációja ennek, hiszen beszéltünk trendekről, de megismertünk konkrét eszközöket is. Munkahelyemen a lokál tehetségmenedzsment koncepció kialakításához használtam a hallottakat, vagy adtak inspirációt."

Olvasd el Császár Veronikával, egy pénzintézet HR-es munkatársával készült teljes interjút!

 


Szakértők

Schmidt Barbara
Minősített agilis HR szakértő, szervezetfejlesztési tanácsadó, coach, KÜRT Akadémia képzésvezető
https://www.linkedin.com/in/schmidtbarbara/

15+ év HR vezetői tapasztalat multinacionális cégek magyarországi leányvállalatainál IT, tech és retail iparágakban. Másfél éves kirándulás az államigazgatásban, informatika területen, változásmenedzsment vezetőként. Vezetőfejlesztő programok, stratégia és HR folyamat tanácsadás, szervezetfejlesztési és HR projektek vezetése magyar és német nyelvterületen.
2020 óta Bécsben él, People & Culture vezető a SMATRICS-nál, Ausztria piacvezető elektromos autó töltőállomás hálózati megoldásokat fejlesztő green tech scale-up cégénél.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2021/07/SchB-5.jpg

Schmidt Barbara

Minősített agilis HR szakértő, szervezetfejlesztési tanácsadó, coach, KÜRT Akadémia képzésvezető

Kovach Anton
Alapító, CEO, ShiwaForce.com
https://hu.linkedin.com/in/anton-kovach

Kovach Anton több mint két évtizedes vezetői tapasztalattal rendelkezik az agilitás, a Lean és Lean Startup módszertanok gyakorlati alkalmazásában.

A ShiwaForce.com digitális termékeket és megoldásokat szállító, két évtizedes nagyvállalati ügyféltapasztalattal rendelkező, közel 100 fős, startup szellemiségű vállalat. A ShiwaForce.com saját fejlesztésű vállalati működési modellje menedzsment módszertani innováció, egyben a vállalat fenntartható piaci versenyelőnyének garanciája is. Digitális termékeikkel és szolgáltatásaikkal a hazai bank- és biztosítási szektor nagyvállalatai, többek között az OTP Csoport, a Magyar Telekom, az MKB, Magyar Posta és az Erste Bank üzleti igényeit szolgálják ki nap mint nap.

Anton meggyőződése, hogy a gyors és sikeres alkalmazkodás, a nyitott, emberközpontú vállalatvezetés, a folyamatos tanulásra és változásra való nyitottság megtanulható és átadható, ezért évek óta menedzsment tréningeken osztja meg az agilitásról és a Lean módszertan alkalmazásáról szerzett tapasztalatait.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/12/kovach_anton.jpg

Kovach Anton

Alapító, CEO, ShiwaForce.com

Vityi Péter
Ügyvezető partner
https://www.linkedin.com/in/peter-vityi-25a5054/

Villamosmérnök, startup vállalkozó, az Informatikai Vállalkozások Szövetségének alelnöke, 27 év informatikai tapasztalattal. Vezetőként dolgozott a Microsoft Corporation-nél, 7 évig a nagyvállalti üzletágat, majd 7 évig a helyi Microsoft leányvállalatot vezette. Ezután 3 évig a Microsoft müncheni regionális központjában dolgozott a nagyvállalati területért felelős COO-ként. Két éve az IVSZ elnökségi tagja, az Informatikai tagozat vezetője, az IVSZ alelnöke. Fő területe a digitális gazdaság, exportképesség – ezen a területeken rendszeres konferencia előadó. Jelenleg a KÜRT Akadémia és egy startup vállalkozás vezetése mellett a Digitális Jólét Programhoz tartozó Digitális Export stratégia kialakításának szakmai vezetője.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/12/Vityi-Péter.jpg

Vityi Péter

Ügyvezető partner

Bogár Bence
Élménytervező, Holisztik Design
https://hu.linkedin.com/in/bncbgr

Bence élménytervezőként kíváncsi csapatoknak segít hasznos, jól használható és szerethető szolgáltatások tervezésében. Mindeközben pedig azt kutatja, hogy az embereket miként motiválja, illetve manipulálja a design ereje. Korábban a Kitchen Budapest startup programjának vezetőjeként, a Mobil- és SocialPiknik társszervezőjeként, illetve a Colabs társalapítójaként kereste az ötlet, a csapat és a megvalósítás kapcsolatait, vagyis a sikeres startupok receptjét.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2020/12/bogar.bence_.jpg

Bogár Bence

Élménytervező, Holisztik Design

Mizsei Szabolcs
Digitális transzformációs szakértő és képzésvezető, KÜRT Akadémia
https://www.linkedin.com/in/szabolcsmizsei/

Közgazdász, a digitális transzformációs és szervezeti agilitás programok szakértője.

Több mint két évtizedes tapasztalatot szerzett az információtechnológiai iparágban rendszerintegrátori, digitális termékfejlesztési és különböző menedzsment szerepkörökben. Szakterülete a technológiai alapú innováció és a lean/agilis módszertanok gyakorlati alkalmazása. 

A Széchenyi István Szakkollégium „digitális közgazdaságtan” kurzus oktatója.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/mizsei-szabolcs.jpg

Mizsei Szabolcs

Digitális transzformációs szakértő és képzésvezető, KÜRT Akadémia

Bíró Tamás
Business Architect & Agilis Transzformációs szakértő Alapító – Barion – Digital Readiness Institute
https://hu.linkedin.com/in/birotom

Az elektronikus fizetési piac felforgatására készülő Barion alapítója és marketingigazgatója. Mérnökként végzett a Nottingham Trent University-n, a főiskola alatt barátaival megalapította a webfejlesztéssel foglalkozó Sense/Net-et, amelyből a Barion kivált. Az internet megjelenésétől kezdve foglalkozik webfejlesztéssel és elektronikus kereskedelemmel, eleinte annak műszaki, később üzleti, elsősorban marketing aspektusaira koncentrált. A Barion mellett hobbiként a Lean és Agile szemléletek, valamint a SCRUM evangelizációjával foglalkozik, és szüntelenül meg akarja változtatni az emberek gondolkodását. Nézetei szerint csak a szabad, kritikus és tudományos gondolkodás viszi előre az emberiséget. Szereti provokálni az embereket. Szerinte a SCRUM lényege az agilis filozófia, a gondolkodásmód, amelynek átadására az oktatás során nagy hangsúlyt fektet. Mesterei között megtalálható maga Ken Schwaber, a SCRUM egyik kitalálója. Szabadidejében egzotikus ételeket főz és latin táncokat tanul.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2021/10/birotamas_kicsi.png

Bíró Tamás

Business Architect & Agilis Transzformációs szakértő Alapító – Barion – Digital Readiness Institute

Tóth-Szabó Linda
HR manager, Shiwaforce.com
https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/12/toth_szabo_linda.png

Tóth-Szabó Linda

HR manager, Shiwaforce.com

Kinek ajánljuk?

Olyan HR vezetőknek, HR üzleti partnereknek, akik:

  • legalább 3-5 év releváns szakmai tapasztalattal rendelkeznek,
  • szeretnék a vállalaton belül a HR szerepét, stratégiai jelentőségét növelni, és az ehhez szükséges személyes készségeiket és ismereteiket bővítenék,
  • szeretnének átfogó képet kapni a HR új funkcióiról, a manapság népszerű szervezeti transzformációs módszertanokról és az azokban rejlő lehetőségekről,
  • úgy érzik, hogy a vállalati transzformációs projektek során a szerepük másodlagos, és ezen változtatni szeretnének,
  • hisznek a digitalizáció fontosságában, de nem tudják, hogy HR vezetőként hogyan nyúljanak a kérdéshez

A képzés tematikája


  • A digitalizáció felforgató hatása a HR-t sem kíméli. Adatvezérelt működés, HR analitikák, a munkavállalók elkötelezettségét, motivációját követő és előrejelző szoftverek, toborzás mesterséges intelligenciával, chatbotok, önkiszolgáló munkaügyi platformok – mindez már valóság. Ebben az új világban hol a HR értékteremtő szerepe? Hogyan változnak a HR munka hangsúlyai, mivel foglalkozzunk és mit bízzunk nyugodtan szoftverekre? A New Work világában a tehetségek megszerzése és megtartása az egyik legfontosabb feladat. „Borderless workplace”, „work from anywhere” és remote munka - hogyan menedzseljük ezeket a kihívásokat, hogy teremtsünk jövőálló, a Y és Z generációs talentek számára is vonzó munkahelyeket? Milyen kompetenciákat, milyen vezetőket fejlesszünk, mit jelent a tanuló szervezet? Milyen új elvárásokkal néz szembe a HR, milyen új funkciókat lát el és hogyan „adjunk el” szervezetet érintő fejlesztéseket a CEO-nak?

    • Schmidt Barbara Képzésvezető
      HR vezető, minősített agilis HR szakértő, szervezetfejlesztési tanácsadó, leadership trainer, változásmenedzser, üzleti coach
      Viszlát, HR! Helló, new work!
  • A digitalizáció felforgatja az üzleti modelleket, a szervezetek működését, a hagyományos értékteremtési láncokat. Az iparági határok egyre inkább elmosódnak, egyre több HR-es tapasztalja meg saját szervezetében Satya Nadella merész állítását, miszerint minden cég szoftver cég. Mit jelent a digitalizáció a HR feladatköreire és funkciójára nézve? Néhány digitális alapfogalom és időszerű buzzword tisztázása után megnézzük, hogy hogy néz ki egy digitális transzformációs projekt egy kis és egy nagyvállalatnál, hogyan változik a HR feladatköre és főképp mit vár a CEO a HR-től egy ilyen transzformáció során. Megismerjük azokat a technológiákat is, amik a digitális transzformáció mögött vannak.

    • Schmidt Barbara Képzésvezető
      HR vezető,minősített agilis HR szakértő,  szervezetfejlesztési tanácsadó, leadership trainer, változásmenedzser, üzleti coach
      Bevezetés
    • Vityi Péter Alelnök, IVSZ, ügyvezető, KÜRT Akadémia 
      Digitalizáció és digitális transzformáció

  • Ma már nem csak szoftvercégek szerveződnek az agilis keretrendszer mentén. Itthon is több agilis átszerveződés zajlik többek közt a telekommunikáció, a pénzügy, az építőipar, a kereskedelem, az energetika vagy épp az egészségügy területein. Egy ilyen transzformáció levezénylése és az új keretrendszer működtetése alapjaiban alakítja át a HR szerepét és feladatait. Mik az agilis alapelvek, fogalmak és szerepkörök és mi a HR szerepe egy vállalati agilis transzformáció során? Mit lehet és mit nem lehet agilisan menedzselni? Az szervezet agilis átstrukturálása agilis vállalati kultúra nélkül halálra van ítélve – de mit jelent ez a HR szempontjából?

    • Kovach Anton Alapító, CEO, ShiwaForce.com
      Agilitás, agilis transzformáció
    • Tóth-Szabó Linda
      HR manager, Shiwaforce.com
      HR egy agilis szervezetben

  • A Design Thinking és a Service Design fogalmak szintjén már sokaknak ismerős lehet. Ezen az alkalmon megnézzük, hogy ezek a módszertanok a HR napi működésébe hogyan építhetők be: Mire jó a service design és mire nem jó? Milyen HR funkciók esetén érdemes Design Thinking megközelítést alkalmazni? Hogyan lehet a módszertannal szervezetfejlesztési lépéseket tervezni, tesztelni és bevezetni? Hogyan mérjük hatékonyabban szervezetet érintő intézkedéseink eredményességét? Hétköznapi HR rutin – kicsit másképp.

    • Bogár Bence ÉlménytervezőHolisztik Design
      Design thinking, service design a HR munkában, szervezetfejlesztésben

  • Az elméleti alapok után ezen az alkalmon rátérünk a napi operatív gyakorlati kérdésekre: Hogy néz ki az agilis keretrendszerben a toborzás, a kiválasztás, a motiváció, az ügyfélélmény, a teljesítményértékelés vagy épp a szervezetfejlesztés? Hogy válik a HR az agilitás driverévé, ahelyett, hogy annak elszenvedője lenne?

    • Mizsei Szabolcs
      HR szakértő
      Agilis értékek támogatása az operatív HR munkában
    • Schmidt Barbara Képzésvezető
      HR vezető, minősített agilis HR szakértő, szervezetfejlesztési tanácsadó, leadership trainer, változásmenedzser, üzleti coach
      Agilis értékek támogatása az operatív HR munkában

  • Bíró Tamás a résztvevőknek egy olyan praktikus útmutatót (roadmap) és keretrendszert (framework) mutat be, amely gyakorlati tapasztalatok alapján készült és amely segítségével elérhető a szervezetek és vezetőik digitális felkészültsége (digital readiness). A digitális szervezetek sikere az emberi tehetség kiaknázásán múlik. Hogy egy szervezet a digitális korszak kihívásait sikerrel tudja venni, az egész szervezeteknek és a vezetőknek is más szemlélettel kell tekinteniük az emberekre és a szervezetekre. Emberközpontú szemléletre és jobb munkaszervezésre van szükség, ami fenntartja az emberek motivációját. A legtöbb ma is tanított vezetői ismeret az ipari korszak idejéből való. A digitális korszak szellemisége ettől szinte mindenben különbözik. A változások sebessége és a technológiák kompexitása miatt az iprai korszak gyakorlatai teljesen elavulttá váltak. Ezt sok szervezet nehezen fogadja el, pedig könyörtelenül ez a helyzet. Ezen a képzési alkalmon megismerjük a Digital Readiness Framework™-öt, ami egy nyílt forrású keretrendszer. E keretrendszer segítségével sikerrel fejleszthetjük és eredményesen működtethetjük a szervezetünket a digitális korszakban. A rendszer minden egyes építőeleme a motivációt, az agilitást és a hatékonyságot szolgálja, és nem utolsó sorban agilis szemléletet formál.
    • Bíró Tom Business Architect & Agilis, Transzformációs szakértő, Alapító – Barion – Digital Readiness Institute
      Gyakorlati útmutató digitalizációhoz

  • Víziónk, hogy a HR nem a szervezeti folyamatok elszenvedője, hanem motorja, aki érti az üzletet és emiatt partnerként tekint rá a vezetés. A képzészáró vizsgán egy valós helyzetet fogunk szimulálni, ahol 5 perced van meggyőzni a CEO-t: Mutasd be, hogy melyik területet akarod fejleszteni, milyen módszert, szemléletet fogsz ehhez alkalmazni, milyen erőforrást kérsz ehhez, milyen mérhető eredményeket vársz a projekttől és milyen üzleti értékre számíthat a fejlesztés nyomán a CEO. Az 5 perces pitch-ek után minden hallgató részletes visszajelzést kap, konkrét CEO-szempontú fejlesztési javaslatokat.

    • Schmidt Barbara Képzésvezető
      HR vezető, minősített agilis HR szakértő, szervezetfejlesztési tanácsadó, leadership trainer, változásmenedzser, üzleti coach
      Győzd meg a CEO-t!
    • Mizsei Szabolcs Digitális transzformációs szakértő és képzésvezető, KÜRT Akadémia 
      Győzd meg a CEO-t!
    • Meglepetés CEO  
      Győzd meg a CEO-t!
    • Meglepetés CEO  
      Győzd meg a CEO-t!

Hallgatóink mondták



Császár Veronika

Learning and Development Specialist

Hiteles előadók, akik a témájuk mesterei és bátran feltehettem kérdéseim nekik valamint a képzés témaköreit emelném ki, ami valóban az előttünk álló és/vagy velünk zajló átalakulásokkal foglalkozott.

Korábbi hallgatónk

Iszonyat jól éreztem magam, és most azt érzem, hogy MÉG-MÉG-MÉG! De tényleg!!!!!

Korábbi hallgatónk

Nagyon jól összeállított tematika, profi, gyakorlati szakemberek előadásában.

Miért minket válassz?

  • Módszertan és tudás mellett szemléletet és kontextust is adunk képzéseinken. Arra buzdítunk ezzel, hogy teszteld az eszköztárad határait, állj kritikusan az új ismeretekhez, és értsd meg, melyik módszer mikor alkalmazható.
  • A legjobb hazai szakemberekkel dolgozunk, akiknek komoly üzleti vagy világszínvonalú akadémiai múltja van azon a területen, amelyen oktat.
  • A nyílt képzések mellett évek óta vállalati tanácsadással, agilis és digitális transzformációval foglalkozunk a legkülönbözőbb szervezeteknél, ezért valós képünk van arról, milyen munkaerőpiaci igényeik vannak a vállalatoknak.
  • Szenvedélyünk az oktatás-fejlesztés, ezért tíz éve dolgozunk azon, hogy szakemberekből, érdeklődőkből, gondolkodókból álló kreatív, tenni akaró közösséget formáljunk, több mint ezer fős alumni és oktatói közösségünk is ezt bizonyítja.


A képzés részletei

7 alkalom, összesen 28 óra*

a képzés indulása:
Érdeklődj munkatársunknál!
képzési alkalmak:
péntekenként

péntek 13-17

szükséges képzettség:
felsőfokú végzettség
helyszín:
CEU Budapest és/vagy zoom

1051 Budapest, Nádor utca 15.

részvételi díj:
320.000 Ft + ÁFA
Tasnády Fanni Projektmenedzser
Érdeklődöm! Jelentkezem!

* a változtatás jogát fenntartjuk

Kedvezmények

Kedvezményt biztosítunk a részvételi díjból az alábbi esetekben:

  • Csoportos jelentkezés (4 vagy több fő): 10% kedvezmény
  • Alumni tagként: 15% kedvezmény

Az egyes kedvezmények nem vonhatók össze!

Minimum létszám

A képzésünket csak megfelelő számú jelentkező esetén indítjuk el. Az adott képzési formát (live online/tantermi) is abban az esetben indítjuk el, ha az adott képzési formára megfelelő számú érdeklődő jelentkezik.

Nyilvántartási szám

B/2020/001149



Akik minket választottak

This site is registered on wpml.org as a development site.