Üzleti stratégiatervezés

A képzés részletei

6 alkalom, 21 óra, + egyéni konzultáció*

a képzés indulása:
2022. február 17.
jelentkezési határidő:
2022. február 16.
képzési alkalmak:
csütörtökönként

09-12 óra közt

helyszín:
CEU Budapest és/vagy Zoom Meeting
részvételi díj:
265.000 Ft + ÁFA
Tasnády Fanni Projektmenedzser
Érdeklődöm! Jelentkezem!

* a változtatás jogát fenntartjuk

Üzleti stratégiatervezés 6 alkalmas workshopunkat kis- és középvállalkozások vezetőinek ajánljuk, akik szeretnének új gyakorlati módszert elsajátítani cégük jövőálló és tudatos stratégiájának kidolgozására. A jelenlegi gyorsan és folyamatosan változó piaci- és ügyfélkörnyezetben elengedhetetlen, hogy vezetőként gyorsan és hatékonyan tudj választ adni keresleti, kínálati, szervezeti és technológiai kihívásokra.

Gyakorlatorientált képzésünkön megvizsgáljuk azokat a vezetői eszközöket, amelyekkel biztonságot nyújtva, transzparensen és strukturáltan tudsz irányítani.

Nincs más dolgod, csak bedobni egy vezetői dilemmát, szervezeti elakadást, melyre szeretnél gyakorlati megoldást találni. A képzést a saját üzleti modelled (Business Model Canvas) és értékláncod elemzésével (Lean) indítjuk, majd szakértői konzultációkkal megtámogatva végigkísérünk az új lépések kidolgozásának folyamatán. A kidolgozott stratégia megvalósítására megtanuljuk gyakorlatban alkalmazni az OKR rendszerét (OKR, objectives and key results, célkitűzési rendszer).

Fontos: a képzés gyakorlatorientált, ezért a képzési alkalmak mellett további heti 2-3 óra ráfordítás szükséges.

A képzés kiscsoportos, maximum létszám: 12 fő.

A képzés során:

  • segítünk beazonosítani az üzleti modelledben rejlő lehetőségeket, és megvizsgáljuk, hogy rejt-e bármilyen buktatót a terved;
  • megmutatjuk, hogy miként érdemes kitett helyzetben szcenáriókat tervezni, priorizálni;
  • végigrágjuk azokat a módszereket, melyeket a változásmenedzsment során alkalmazni érdemes;
  • éles példákon, friss és valós, hazai esettanulmányokon keresztül begyakoroljuk ezeket a módszereket;
  • egy külön konzultációs alkalmakon testreszabott segítséget nyújtunk saját üzleti kihívásaid kezelésében.

Jelentkezés: minden jelentkezőtől előzetesen egy néhány mondatos státuszt fogunk kérni arról, hogy milyen aktuális üzleti környezetben keresi a további lehetőségeket, és a bővülés vagy a fennmaradás útjait. Így tudjuk garantálni, hogy minden résztvevő számára hasznos tartalmat tudjunk adni.

Milyen üzleti kihívásokkal érkeztek hozzánk eddigi hallgatóink?

  • Portfólióbővítés: szolgáltatásfejlesztés, termékfejlesztés, termékbevezetés.
  • Munkafolyamatok optimalizálása: hatékonyságnövelés.
  • Működésbeli kihívások: személyügyi és üzleti rizikók feltárása.
  • Üzletfejlesztési lehetőségek feltárása

 


Szakértők

Mizsei Szabolcs
Digitális transzformációs szakértő és képzésvezető, KÜRT Akadémia
https://www.linkedin.com/in/szabolcsmizsei/

Közgazdász, a digitális transzformációs és szervezeti agilitás programok szakértője.

Több mint két évtizedes tapasztalatot szerzett az információtechnológiai iparágban rendszerintegrátori, digitális termékfejlesztési és különböző menedzsment szerepkörökben. Szakterülete a technológiai alapú innováció és a lean/agilis módszertanok gyakorlati alkalmazása. 

A Széchenyi István Szakkollégium „digitális közgazdaságtan” kurzus oktatója.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/mizsei-szabolcs.jpg

Mizsei Szabolcs

Digitális transzformációs szakértő és képzésvezető, KÜRT Akadémia

Vityi Péter
Ügyvezető partner
https://www.linkedin.com/in/peter-vityi-25a5054/

Villamosmérnök, startup vállalkozó, az Informatikai Vállalkozások Szövetségének alelnöke, 27 év informatikai tapasztalattal. Vezetőként dolgozott a Microsoft Corporation-nél, 7 évig a nagyvállalti üzletágat, majd 7 évig a helyi Microsoft leányvállalatot vezette. Ezután 3 évig a Microsoft müncheni regionális központjában dolgozott a nagyvállalati területért felelős COO-ként. Két éve az IVSZ elnökségi tagja, az Informatikai tagozat vezetője, az IVSZ alelnöke. Fő területe a digitális gazdaság, exportképesség – ezen a területeken rendszeres konferencia előadó. Jelenleg a KÜRT Akadémia és egy startup vállalkozás vezetése mellett a Digitális Jólét Programhoz tartozó Digitális Export stratégia kialakításának szakmai vezetője.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/12/Vityi-Péter.jpg

Vityi Péter

Ügyvezető partner

Kelemen Béla
Business Excellence VP, MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt.
https://hu.linkedin.com/in/b%C3%A9la-kelemen-a6ab4481

Pályáját a BME-n kezdte, kutatónak készült, mígnem a rendszerváltás őt is elsodorta, és üzleti pályára kényszerítette. Közel 25 év alatt az olajipar szinte valamennyi területén dolgozott itthon és külföldön egyaránt, irányított kőolajfinomítókat, vezetett kereskedelmi szervezetet, de mindig visszatért az olajipar legnagyobb kihívásához, az értéklánc teljes optimalizáláshoz. Ma főállásban szeretné jobbá tenni a világot a Lean módszerek elterjesztésével mind a kőolaj finomításban, mind az élet más területein.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/kelemen-bela.jpg

Kelemen Béla

Business Excellence VP, MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt.

Kürti Tamás
Intézményvezető partner
https://hu.linkedin.com/in/tamaskurti

Második generációs vállalkozó, a KÜRT Akadémia intézményvezetője, alapítója. Agilitás és digitalizáció fókuszú felsővezetői és stratégiai programokat vezet. Érdeklődésének középpontjában az emberi természet és a technológiai hatékonyság együttműködése áll. Korábban a KÜRT Információbiztonsági és Adatmentő Zrt. kutatás-fejlesztés üzletágát vezette, előtte az USAnotebook.com stratégiai vezetőjeként dolgozott. Egyetemi diplomáját műszaki menedzsment témában vállalkozás szakirányon, másoddiplomáját szervezetfejlesztés és coaching területen innovatív csapatok fejlesztése témában szerezte. Társadalmi felelősségvállalásának része volt a KÜRT Alapítványi Gimnázium vezetésének megújítása, valamint a Felelős Családi Vállalkozásokért Magyarországon Egyesület megalapítása 2009-ben, amelynek azóta elnökségi tagja. Eredményei elismeréseképp beválasztottak a Family Business Network International Next Generation vezetésébe 2010-ben, valamint a European Family Businesses szövetség elnökségébe 2011-ben. Mindhárom szervezetben tulajdonos-vezetői tapasztalatcsere programokat vezet azóta is.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/kurti-tamas.jpg

Kürti Tamás

Intézményvezető partner

Csanda Gergely
Retention Marketing vezető, Shapr3D; Marketingtanácsadó, Talentuno
https://www.linkedin.com/in/gergely-csanda/

Gergely karrierjét a The Nielsen Companynál és a Research Internationalnél (most a Kantar csoport része) kezdte, ahol sokéves tapasztalatot szerzett adatelemzésben és piackutatásban. Később részt vett a Sony Mobile és az NN Insurance újramárkázásában. Erősen hisz az adatvezérelt marketing szemléletben és évek óta agilis módszer szerint vezeti csapatait. 2019 óta Growth Marketinggel foglalkozik magyar alapítású, budapesti elit tech startupoknál.

Gergely rendszeresen előad a Budapesti Corvinus Egyetemen és a KÜRT Akadémián is, ahol a Digitális Innováció képzés vezetője.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/csanda-gergely.jpg

Csanda Gergely

Retention Marketing vezető, Shapr3D; Marketingtanácsadó, Talentuno

Kinek ajánljuk?

  • Vezetőknek, akik hatékonyak voltak a változásmenedzsmentben az elmúlt pár hónapban, de szeretnének felkészülni a következő időszak kihívásaira, és strukturáltan ránézni arra, hogy mit csináltak jól, és mit lehetne javítani a stratégiájukon.
  • Felsővezetőknek, cégtulajdonosoknakvállalkozóknak, akiknek közvetlenül cégvezetési feszültséget okozott a válság.
  • Olyanoknak, akiknek nincs a kezükben a megfelelő eszköz arra, hogy felmérjék az aktuális üzleti potenciáljukat, és hatékonyan ugorják meg a válság okozta  kihívásokat.
  • Azoknak, akik látják, hogy a klasszikus tervezési folyamatok most haszontalanok, mégis stabilitást szeretnének.
  • Mindazoknak, akiknek nincs idejük kísérletezgetni, azonnali megoldásokat keresnek.
  • A képzés nem iparágspecifikus. Várjuk gyártó, kereskedő, banki és államigazgatási vezetők jelentkezését is. A képzés cégvezetők vagy C-szintű vezetők számára nyitott.

A képzés tematikája


  • Milyen stabil struktúrákra támaszkodhatunk egy nehezen tervezhető közegben? Milyen eszközrendszer alkalmas arra, hogy a cégstátuszt reálisan mérjük fel? Hogyan tudom könnyen és transzparensen beazonosítani a cégem kitettségeit? Egy gyors bemutatkozást és képzésismertetést követően az első alkalommal mindenki nekifog saját vállalati BMC-je (Business Model Canvas) összeállításának, melyet a következő alkalomig kell véglegesíteni. Ehhez – csakúgy, mint a többi alkalom feladataihoz – igénybe lehet venni egyéni konzultációt.

     

    • Mizsei Szabolcs Alelnök, IVSZ Ügyvezető, KÜRT Akadémia KÜRT Akadémia
      Bevezetés és bemutatkozás
    • Vityi Péter Alelnök IVSZ Ügyvezető és képzésvezetőKÜRT Akadémia
      Hol vagyok most? Mik az erőforrásaim az újrainduláshoz? 

  • A kínálati vészhelyzet kezelése – Hol szakadt/hol szakadhat el a beszállítói láncom, és hogy érdemes újraépíteni, hogy az kevésbé legyen kitett? Hol vannak az értékláncom rejtett kockázatai? Értéklánc-reziliencia és -analízis – valós esettanulmányokon keresztül, illetve a saját céges értéklánc felvázolása. 

     

    • Mizsei Szabolcs Digitális transzformációs szakértő és képzésvezető KÜRT Akadémia
      Lean módszertan
    • Vityi Péter Alelnök, IVSZ Ügyvezető, KÜRT Akadémia
      Lean startup üzletfejlesztés

  • A képzési alkalmon a résztvevők a saját stratégiai/üzleti problémáikat azonosítják, elemzik és alkalmazzák a BMC alapfogalmait, majd a fejlesztési célnak megfelelően megfogalmazzák hipotéziseiket. A képzési alkalmon a gyorsan változó piaci környezetben a Lean Startup eszközrendeszer alkalmazásával ismerkednek meg.

     

    • Mizsei Szabolcs Digitális transzformációs szakértő és képzésvezető KÜRT Akadémia
      Business Model Canvas alkalmazások

  • Mit takar az iteratív üzletfejlesztés? Értékajánlat, validáció, fogyasztói szokásváltozás, perszóna, fogyasztóközpontú (pull) termékfejlesztés a push helyett, lean startup és design thinking eszközök alkalmazási lehetőségei a saját cégvezetési gyakorlatodban.

     

    • Csanda Gergely MarketingvezetőTalentuno KépzésvezetőKÜRT Akadémia
      Agilis termékfejlesztési stratégia

  • Mi zajlik valójában a cégnél, a menedzsmentemben? Milyen lehetőségeket és kihívásokat rejt a szolgáló vezetés és a stratégiai vezetés? Hogyan azonosíthatom be és háríthatom el a hagyományos vezetésből nem ismert függőségeket és a blokkoló tényezőket? Agilis vezetési és szervezetfejlesztési technikák a gyakorlatban.

     

    • Kürti Tamás Intézményvezető, tulajdonos KÜRT Akadémia
      Egyéni és szervezeti változásaink

  • Holnaptól hogyan integráljam az eddig tanultakat? Agilis menedzsment eszközök és mindset a gyakorlatban, backlog és célkijelölés, bimodalitás, vagyis BAU és fejlesztés összehangolása a céges működésben. A képzési alkalom során backlogolt tevékenységlistát gyárt minden hallgató saját agilis csapata számára.

    + Vizsga (másfél óra) Minden hallgató 5 percben bemutatja saját tanulási útját.

     

    • Mizsei Szabolcs Digitális transzformációs szakértő és képzésvezető KÜRT Akadémia
      „Practice what you preach” - I.
    • Vityi Péter Alelnök, IVSZ Ügyvezető, KÜRT Akadémia
       „Practice what you preach” - II.

Miért minket válassz?

  • Módszertan és tudás mellett szemléletet és kontextust is adunk képzéseinken. Arra buzdítunk ezzel, hogy teszteld az eszköztárad határait, állj kritikusan az új ismeretekhez, és értsd meg, melyik módszer mikor alkalmazható.
  • A legjobb hazai szakemberekkel dolgozunk, akiknek komoly üzleti vagy világszínvonalú akadémiai múltja van azon a területen, amelyen oktat.
  • A nyílt képzések mellett évek óta vállalati tanácsadással, agilis és digitális transzformációval foglalkozunk a legkülönbözőbb szervezeteknél, ezért valós képünk van arról, milyen munkaerőpiaci igényeik vannak a vállalatoknak.
  • Szenvedélyünk az oktatás-fejlesztés, ezért tíz éve dolgozunk azon, hogy szakemberekből, érdeklődőkből, gondolkodókból álló kreatív, tenni akaró közösséget formáljunk, több mint ezer fős alumni és oktatói közösségünk is ezt bizonyítja.


A képzés részletei

6 alkalom, 21 óra, + egyéni konzultáció*

a képzés indulása:
2022. február 17.
jelentkezési határidő:
2022. február 16.
képzési alkalmak:
csütörtökönként

09-12 óra közt

helyszín:
CEU Budapest és/vagy Zoom Meeting
részvételi díj:
265.000 Ft + ÁFA
Tasnády Fanni Projektmenedzser
Érdeklődöm! Jelentkezem!

* a változtatás jogát fenntartjuk

Kedvezmények

Kedvezményt biztosítunk a részvételi díjból az alábbi esetekben:

  • Helyszíni jelentkezés esetén rendezvényeinken: 5% kedvezmény.
  • Csoportos jelentkezés (4 vagy több fő): 10% kedvezmény.
  • Alumni tagként: 15% kedvezmény.

Az egyes kedvezmények nem vonhatók össze!

Minimum létszám

A képzésünket csak megfelelő számú jelentkező esetén indítjuk el. Az adott képzési formát (live online/tantermi) is abban az esetben indítjuk el, ha az adott képzési formára megfelelő számú érdeklődő jelentkezik.

Nyilvántartási szám

B/2020/001149



Akik minket választottak

This site is registered on wpml.org as a development site.