Ki koran kel, versenyelőnyre lel! Jelentkezz 10% kedvezménnyel március 10-ig a piac élére repítő képzésünkre! 

Intelligent Marketing

A képzés részletei

2 félév, 17 alkalom, 68 óra*

a képzés indulása:
2022. március 30.
jelentkezési határidő:
2022. március 29.
képzési alkalmak:
szerdánként

14-18 óra közt

szükséges képzettség:
érettségi
helyszín:
CEU Budapest és/ vagy Zoom meeting

1051 Budapest, Nádor utca 15.

részvételi díj:
670.000 Ft + ÁFA, ha március 10-ig jelentkezel, akkor 603.000 Ft + ÁFA
Brunner Éva Projektmenedzser
Érdeklődöm! Jelentkezem!

* a változtatás jogát fenntartjuk

Az újkori marketingszakemberek feladata komplex: egyszerre van szükségük az ügyfélközpontú marketingmegközelítés széles megértésére, folyamatosan változó marketing technology ismeretekre és mély tudásra egyes szakterületeken. Specialistából kell T-tudású szakemberré válniuk – ebben támogatja őket a mi képzésünk.

A KÜRT Akadémia Intelligent Marketing képzése a tapasztalattal rendelkező marketingszakembereknek segít abban, hogy átfogó szemléletű, T-tudású marketingszakemberekké tudjanak válni.

Milyen kompetenciákkal rendelkezik a T-tudású marketingszakember? Milyen kompetenciákban fejlődhet, aki elvégzi képzésünket?

  • Adatalapú döntéseket hoz,
  • stratégiában gondolkodik,
  • tisztában van a hagyományos, digitális és közösségi marketingeszközökkel és szerepükkel,
  • érti a tartalom-forma-technológia viszonyát a kommunikációban,
  • könnyedén tervez, hajt végre kampányokat, aktivitásokat, és menet közben változtat a visszajelzések alapján,
  • folyamatos párbeszédet folytat az ügyfélkörével, felméri ügyfeleinek igényét, melyet a termékfejlesztés irányába is közvetít.

De a legfontosabb erénye, hogy minden marketingspecialistával saját nyelvén beszél, könnyedén működik velük együtt, és irányítja őket.

Intelligent Marketing képzésünk végzett hallgatói:

  • széles körű, általános tudást kapnak a következő területeken: adat és elemzés, design és ügyfélélmény, vásárlói magatartás és fogyasztói pszichológia, kommunikáció.
  • Ismereteket szereznek marketingspecifikus területekről: piackutatás és digitális analitika, márkaépítés és pozícionálás, aktivitástervezés, csatornamenedzsment, tartalom-előállítás, történetmesélés.
  • És bepillantást nyernek a részterületekbe is: vezetőként stratégiai tervezés és menedzsment, üzletfejlesztés, specialistaként pedig valamilyen eszköz vagy csatorna mély tudása (pl. közösségi média, SEO, PPC, PR, szponzoráció, eseménymarketing stb.)

A széles tudást a T teteje szimbolizálja, a mély tudást pedig a T betű szára. Képzésünkben a T tetejére koncentrálunk.

A KÜRT Akadémia Intelligent Marketing képzésében aktuális esettanulmányokkal, a legújabb technikai és marketingtrendekkel, content marketing és marketing technology ismeretekkel várunk. Képzési anyagainkat, az előadások és feladatok témáját mindig az adott csapathoz igazítjuk, így akár a B2B marketing is hangsúlyosabbá válhat, ha a résztvevők azt igénylik.

 


Szívesen meghallgatnád a képzés átfogó tematikáját Schlégl Tímeától, a képzés vezetőjétől? Akkor iratkozz fel hírlevelünkre, és mi küldjük is neked a tematikáról szóló videót.

Feliratkozom a videóért!


Megkérdeztük hallgatóinkat, miért jelentkeztek a képzésre, és miben változott az, ahogy dolgoznak.

"Az új tudásommal és megújult szemléletemmel felvértezve elkészítettem egy új online stratégiát, és a vállalati vezetés legfelsőbb szintjén kerültek napirendre az elképzeléseim. Teljes támogatást, szakmai mozgásteret és a tervek megvalósításához szükséges anyagi forrásokat is megkaptam, hetek alatt dimenziókat ugrottunk. Mondanom sem kell, hogy teljesen más így dolgozni."

Olvasd el Nagy Richárddal, a Masterplast marketingvezetőjével készített teljes interjút!

 

"Folyamatosan figyelnünk kell a környezetünk és a piacunk változásait, készen kell állni arra, hogy egyik napról a másikra akár 180 fokos fordulatot tegyünk. A képzés végére pedig a koronavírus-járvány hatására pontosan ez történt velünk. A friss élmények hatására nem keseredtünk el, és tudtuk mit kell tennünk: félredobtunk mindent, és azonnal ötletelésbe kezdtünk, mindezt teljes energiabefektetéssel. Amit kedden kitaláltunk, azt péntekre véghez vittük."

Olvasd el Bakos Annamáriával, az Ilcsi marketing managerével készített teljes interjút!

 


Szakértők

Schlégl Tímea
Ügynökségi Operatív Igazgató, Nitro Communications, képzésvezető, KÜRT Akadémia
https://www.linkedin.com/in/timea-schl%C3%A9gl-20539367/

Tímea két nagy multinacionális cégnél szerezte több évtizedes marketingmenedzsment tapasztalatát.

Öt évet dolgozott a Sun Microsystemsnél, ahonnan a Microsofthoz igazolt. A nagyvállalati szegmens marketingtől indulva, Szerver Üzletág vezetőként majd  Partner Stratégia és Program igazgatóként építette B2B marketing tapasztalatait.

A következő lépés a CMO pozíció volt, ahol a klasszikus és legmodernebb marketing eszközöket alkalmazva már nem csak a Microsoft üzleti, hanem fogyasztói piacán is tudott eredményeket elérni.

Az IT iparági marketingben vonzónak találja, és fontos feladatnak tartja a technológiai újdonságok és digitális eszközök alkalmazását, a trendek követését és alakítását. Az IVSZ-hez csatlakozva a szövetség sikeres és hatékony kommunikációjáért  felel. 

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/schlegl-timea.jpg

Schlégl Tímea

Ügynökségi Operatív Igazgató, Nitro Communications, képzésvezető, KÜRT Akadémia

Pőcze Balázs
Alapító, kreatívigazgató, Mito
https://www.linkedin.com/in/balaazs/

A Mito egyik alapítója, kreatívigazgatója. Békásmegyeren nőtt fel, általában melegítőben járt iskolába. Gyerekként a C3-ban és a Műcsarnokban internetezett, füzetbe gyűjtötte a kedvenc website-jait. A legjobbakat ki is nyomtatta.

Közel tíz évig tévézett; szerkesztőként, riporterként, műsorvezetőként dolgozott a három nagy csatornánál. Volt szövegíró a Hey-nél és vezető szerkesztő a Sanoma Budapest online divíziójában, az alapítás óta pedig a Mito kreatív csapatát vezeti.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/pocze-balazs.jpg

Pőcze Balázs

Alapító, kreatívigazgató, Mito

Ócsai Zsuzsa
Strategic Client Lead, Wavemaker
https://www.linkedin.com/in/zsuzsaocsai/

Ócsai Zsuzsa 2000 óta dolgozik médiaügynökségeknél különböző pozíciókban. Jelenleg stratégiai szintű tervezésért felel.

Ügyfelei között elsősorban FMCG, OTC, pénzügyi, telco és turisztikai vállalatok szerepeltek, aktuális pozíciójában folyamatosan részt vállal üzletfejlesztési tevékenységben.

A médiaügynökségi munkában azt élvezi leginkább, hogy az analitikus, adat-alapú döntések, feladatok mellett nagy szerepet játszik a kreativitás és az intuicíó is.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/ocsai-zsuzsa.jpg

Ócsai Zsuzsa

Strategic Client Lead, Wavemaker

Szabó Béla
Kommunikációs igazgató, Magyar Telekom Csoport
https://www.linkedin.com/in/bela-szabo-9759665

Béla több nagy nemzetközi reklámügynökségnél töltött be fontos szerepet, a Y&R-nál az Ericsson regionális koordinációját, a Leo Burnett-nél stratégiai és ügyfélkapcsolati igazgatóként az ügynökség termékeinek minőségéért és az ügyfélszerzésért volt felelős.

A telekommunikációs iparágban a Vodafone magyarországi és londoni székhelyű globális szervezeténél dolgozott márkaépítésért és marketing kommunikációért felelős vezetőként. Többek között az ő nevéhez köthető a szolgáltatók mobilhálózatának új iparági témaként való felépítése. A globális és lokális tapasztalatok mellett személyesen vett részt Afrika legerősebb márkája, az MTN telekommunikációs szolgáltató, digitális transzformációs és kommunikációs stratégiájának kialakításában a dél-afrikai központú regionális MetropolitanRepublic ügynökség Stratégiai Igazgatójaként.

A DDB-ben Stratégiai és Innovációs Igazgatóként dolgozott, 2017. május 15-től pedig a Magyar Telekom Csoport kommunikációs igazgatói szerepkörét tölti be és irányítja a Magyar Telekom csoportszintű kommunikációs tevékenységét, így márkamenedzsment munkáját, szponzorációs és rendezvény tevékenységét, külső és belső kommunikációját, valamint médiastratégiáját.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/szabo-bela.jpg

Szabó Béla

Kommunikációs igazgató, Magyar Telekom Csoport

Kovács Gergely
kommunikációs szakember, kutató
https://www.linkedin.com/in/gergely-kovacs-9b416912/

Gergely 20 éve dolgozik a kommunikációs szakmában, az utóbbi 15 évben jelentős szerepe volt különböző nagy kommunikációs és digitális cégek felépítésében. Az elmúlt 20 évben kipróbálta magát informatikusként, kereskedelmi pilótaként és környezetkutatóként is.

Munkája mellett főiskolákon tart előadásokat vizuális kommunikációról és nagyvállalatok vezetőit készíti fel a legújabb digitális trendekből.

A folyamatos tanulás és új területek megértése, megismerése inspirálja. Kutatási területe az Augmented Reality és Virtual Reality, számtalan megvalósult projekttel a háta mögött kezdett PHD-zni ebben a témában.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/kovacs-gergely.jpg

Kovács Gergely

kommunikációs szakember, kutató

Pál Zsombor
Vezető szerkesztő, 24.hu
https://www.linkedin.com/in/zsomborpal/

Pál Zsombor jelenleg a 24.hu vezető szerkesztője. Elötte majdnem 5 évig a Kreatív főszerkesztője volt, ahol már korábban is megfordult. 2008 és 2010 között a magazin és az online szerkesztője volt, majd a Vodafone marketingese lett.

Három évet töltött a telekommunikációs cégnél, ahol előbb specialistaként ATL-kampányokat menedzselt, majd brand voice szakértőként a márka szövegvilágáért felelt, 2013-ban pedig az induló Forbes munkatársaként tért vissza a médiába. Többek között Jamie Oliver, Shane Tusup és Hosszú Katinka, Wáberer címlapsztorik fűződnek a nevéhez.

Alapítója volt az azóta hibernált Antagon újságíróblognak.

A Kozmosz nevű punk-rock banda énekese, aki időként szólóban is zenél akusztikus gitáron.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/pal-zsombor.jpg

Pál Zsombor

Vezető szerkesztő, 24.hu

Fischer Kristóf
Ügyvezető igazgató, társalapító, Pattern Digital Consulting
https://www.linkedin.com/in/kristof-fischer-2357995/

2001-ben, első munkahelyén már digitális területen dolgozott: projektmenedzserként kezdte pályafutását egy magyar kormányszervnél a magyar digitális stratégia kidolgozásával.

Később egy közepes méretű digitális ügynökséget vezetett, majd váltott a telco szektorba. Hat évet töltött a Vodafone Magyarországnál head of digitalként, majd hármat a Deutsche Telekomnál, ahol vice president of digital transformation and omnichannel szerepkörben felelt a tizenkét európai DT szolgáltató digitális fejlődéséért.

Kristóf szenvedélyes horgász és még szenvedélyesebb horgászblogger.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/fischer-kristof.jpg

Fischer Kristóf

Ügyvezető igazgató, társalapító, Pattern Digital Consulting

Gáspár-Hidasi Eszter
Business Model Innovation szakértő
https://www.linkedin.com/in/eszter-g%C3%A1sp%C3%A1r-hidasi-37117725/

Eredeti szakmája informatikus, de gyorsan eltérült az üzlet felé, így mindig ezen két terület határán tevékenykedett. 10 évet dolgozott a Microsoft magyar leányvállalatánál, ahol az eleinte még nem is igen létező KKV üzletágban kezdett dolgozni. Az üzletág növekedésével itt 2-3 évente mindig akadt egy-egy olyan új terület, ahol fejlődhetett – az utolsó években a KKV telesales csapat szakmai irányítását végezte.

Majd egy nagy váltással a következő 10 évre multitól magyar KKV-hoz, KKV ügyfelekről nagyvállalati ügyfelekre váltott: az IPR-Insights szoftvereszköz-gazdákodással foglalkozó cég operatív vezetője majd üzletfejlesztési igazgatója lett.

Mindeközben vágott bele a CEU-n egy MBA diploma megszerzésébe, ahol lehetősége volt az üzleti modellek fejlesztésének módszereit egy Independent Study keretében feldolgozni. Ekkor találkozott először a Business Model Canvas-szal, amit azóta több üzleti terv elkészítésekor is sikerrel alkalmazott. Például amikor az IPR-Insights CEE régiós terjeszkedésének üzleti tervét készítette, mellyel a cég sikerrel vont be összesen 430 millió forint kockázati tőkét egy Jeremie alapból.

2016-tól oroszlánrészt vállalt az IVSZ tagkezelési folyamatainak megújításában és az azokat kiszolgáló IT infrastruktúra modernizációjában.

2019-20-ban a KÜRT Akadémia Agilis vezetők a digitális korban képzésének vezetője volt. Jelenleg szabadúszó szakértőként üzleti folyamatok kialakítását és azok digitalizációját érintő projektekben tevékenykedik.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/12/Gáspár-Hidasi-Eszter.png

Gáspár-Hidasi Eszter

Business Model Innovation szakértő

Papp Gábor
Growth Marketer, SEO tanácsadó, The Pitch
https://www.linkedin.com/in/pappgabor/

Papp Gábor a The Pitch online marketing blog társalapítója. Szakterülete a keresőoptimalizálás, a Growth Hacking és az üzleti modellek. Ügyfelei között van több Techstars és Seedcamp befektetés is, nagy hazai technológiai cégek, de dolgozik együtt New York Times Bestseller íróval is. A Shapr3D marketingese. 

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/papp-gabor.jpg

Papp Gábor

Growth Marketer, SEO tanácsadó, The Pitch

Koralewsky Márk
Global Digital&Data Director, Mobilfox
https://www.linkedin.com/in/koralewskymark/

Márk több mint 15 éves digitális és komplex üzleti stratégia alkotási tapasztalattal rendelkezik.
Több ügynökségnél (saját és nemzetközi) és ügyfél oldalon is gyarapította szaktudását.
Dolgozott hazai, regionális és globális piacokra is, többek között a Deutsche Telekom európai központjában, a Mito-nál. Jelenleg az ACG-nél épít ki új digitális szolgáltatásokat az ügyfeleik kihívásainak kezelésére. 

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/koralewsky-mark.jpg

Koralewsky Márk

Global Digital&Data Director, Mobilfox

Sepsey Barna
Online reputációmenedzsment szakértő, Forbes 30/30, Reputation.hu
https://www.linkedin.com/in/bsepsey

Sepsey Barna online reputációmenedzsmenttel foglalkozik, a Reputation.hu alapító-ügyvezetője, a The Pitch online marketing blog társalapítója.

Több éve foglalkozik weboldalak tervezésével, fejlesztésével és online marketinggel (keresőoptimalizálás, reputációmenedzsment, online PR). Ügyfelei főként piacvezető vállalatok, magyar technológiai cégek és tehetős magánszemélyek.

2018-ban a Forbes beválasztotta a “30 sikeres fiatal 30 alatt” listára.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/sepsey-barna.jpg

Sepsey Barna

Online reputációmenedzsment szakértő, Forbes 30/30, Reputation.hu

Bogár Bence
Élménytervező, Holisztik Design
https://hu.linkedin.com/in/bncbgr

Bence élménytervezőként kíváncsi csapatoknak segít hasznos, jól használható és szerethető szolgáltatások tervezésében. Mindeközben pedig azt kutatja, hogy az embereket miként motiválja, illetve manipulálja a design ereje. Korábban a Kitchen Budapest startup programjának vezetőjeként, a Mobil- és SocialPiknik társszervezőjeként, illetve a Colabs társalapítójaként kereste az ötlet, a csapat és a megvalósítás kapcsolatait, vagyis a sikeres startupok receptjét.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2020/12/bogar.bence_.jpg

Bogár Bence

Élménytervező, Holisztik Design

Bagyánszki Éva
Insight Specialista
https://www.linkedin.com/in/%C3%A9va-bagy%C3%A1nszki-89906248/

Éva a Budapesti Külkereskedelmi Főiskolán és a Berlini Műszaki Egyetemen végezte tanulmányait, statisztika szakirányon.
Az egyetemen szerzett elméleti tudását a Nielsen piackutató cégnél egészítette ki, ahol alapos gyakorlati tudásra tett szert a piackutatás területén. 
Pályafutását a Tesco-nál majd az NN Biztosítónál folytatta, mindkét helyen Insight Managerként, a vállaltot érintő összes piackutatásért, a belső, illetve egyéb külső adatok elemzéséért felelt, fontos szerepe volt az üzleti tervek és az üzleti stratégia kialakításában.
Munkájában az adatvezérelt és kutatás alapú üzleti stratégia és üzleti tervezés fontosságát hangsúlyozza.
Kedvenc kutatási területe az attitűd alapú ügyfél szegmentáció, mert hisz benne, hogy minden iparágban vannak tipikus ügyfél karakterek, akikkel ha személyre szabottan tudunk bánni, akkor sokkal hatékonyabban tud működni a cég.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/bagyanszki-eva.jpg

Bagyánszki Éva

Insight Specialista

Gögge Tamás
Stratégiai tanácsadó, társalapító, Pattern Digital Consulting
https://www.linkedin.com/in/tamas-g%C3%B6gge-6a68101/

Tamás stratégiai tanácsadóként főként vállalati digitális transzformációval és többcsatornás digitális ügyfélélménnyel foglalkozik.

Telekommunikációs és stratégiai tanácsadói tapasztalatát több nemzetközi nagyvállalatnál szerezte.

A Deutsche Telekomnál eltöltött három év alatt az európai online ügyfélszolgálati területért, azon belül elsősorban mobilapplikáció-fejlesztésért és bevezetésért felelt, majd a nemzetközi omnichannel kompetencia központot vezette.

Ezt megelőzően stratégiai tanácsadóként dolgozott a Roland Bergernél, ahová a Vodafone Magyarországtól igazolt át az ottani selfcare, majd pedig ügyfélélmény csapatok vezetését követően. Közvetlenül a 2008-as pénzügyi válság előtt, alatt és után Írországban, egy pénzügyi kereskedési cégnél dolgozott először digitális területen.
 

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/gogge-tamas.jpg

Gögge Tamás

Stratégiai tanácsadó, társalapító, Pattern Digital Consulting

Nagy-Rácz István
Alapító és senior partner, Dmlab, Képzésvezető, KÜRT Akadémia
https://www.linkedin.com/in/istvann/

Magyarország egyik vezető adatelemzéssel foglalkozó cége, a Dmlab alapító senior partnere. Több mint 10 éves data scientist tapasztalata ötvözi a számos üzleti projekt vezetőjeként szerzett üzleti gondolkodásmódot a Műszaki Egyetem adatbányászati kutatócsoportjában szerzett technikai és elméleti tudással. A Dmlab csapat operatív és stratégiai vezetése mellett az elmúlt években számos adatalapú start-upban dolgozott, valamint a Dmlabban felhalmozott tudást és tapasztalatot olyan technológiai megoldásokba transzferálja, amelyek segítségével különböző területen tevékenykedő vállalatokat segít az adatvezérelt működésben. Konferenciák, valamint egyetemi és vállalati oktatások rendszeres előadója.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/nagyracz-istvan.jpg

Nagy-Rácz István

Alapító és senior partner, Dmlab, Képzésvezető, KÜRT Akadémia

Vityi Péter
Ügyvezető partner
https://www.linkedin.com/in/peter-vityi-25a5054/

Villamosmérnök, startup vállalkozó, az Informatikai Vállalkozások Szövetségének alelnöke, 27 év informatikai tapasztalattal. Vezetőként dolgozott a Microsoft Corporation-nél, 7 évig a nagyvállalti üzletágat, majd 7 évig a helyi Microsoft leányvállalatot vezette. Ezután 3 évig a Microsoft müncheni regionális központjában dolgozott a nagyvállalati területért felelős COO-ként. Két éve az IVSZ elnökségi tagja, az Informatikai tagozat vezetője, az IVSZ alelnöke. Fő területe a digitális gazdaság, exportképesség – ezen a területeken rendszeres konferencia előadó. Jelenleg a KÜRT Akadémia és egy startup vállalkozás vezetése mellett a Digitális Jólét Programhoz tartozó Digitális Export stratégia kialakításának szakmai vezetője.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/12/Vityi-Péter.jpg

Vityi Péter

Ügyvezető partner

Kocsis Tamás
Head of digital, Vodafone
https://www.linkedin.com/in/tamas-kocsis-63560699/

Kocsis Tamás a Vodafone Magyarország csapatát erősíti, Head of Digital pozícióban.
Az NN Biztosító volt Marketing Technológiai vezetője. 14 év médiapiaci tapasztalattal a háta mögött, 2017 februárjában csatlakozott az NN Biztosító csapatához, melyet megelőzően a CM Sales Online Salesmarketing csoportvezetője volt. Az NN Biztosítónál a Marketing Technológia terület vezetőjeként a digitális csatornákért, az online értékesítésért, az online kommunikációért és a lead menedzsmentért felelt.
Nagy hangsúlyt helyez a releváns, ügyfélközpontú megoldásokra, melyekkel az NN kitűzött célja a kommunikáció és az értékesítés megreformálására. Ennek a törekvésnek az eredményeként vezette be a Marketing Technológia csapat a 1-on-1 kommunikációt lehetővé tevő Data Management Platform-ot, és indította útjára a nemzetközi viszonylatban is újdonságnak számító on-demand élet- és balesetbiztosítást, a protect.me-t.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/kocsis-tamas.jpg

Kocsis Tamás

Head of digital, Vodafone

Vajda Csilla
Head of programmatic & performance - Wavemaker

2009 óta foglalkozik digitális médiával. Kezdetben ügyfél oldalon hirdetőként, majd publisher oldalon szerzett tapasztalatot, az elmúlt 7 évben pedig a Wavemaker Mediaügynökség digitális megoldásokért felelős területén dolgozott. Jelenleg a performance és programmatic divízió vezetőjeként mind branding, mind konverzió fókuszú kommunikációs kampányok stratégiájáért és megvalósításáért felel. Ügyfelei diverzitása révén lehetősége van mindig újabb megoldási utakat találni a felmerülő igények és a technológia összehangolására a hatékonyság növelése érdekében.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/10/vajda-csilla-IM.jpg

Vajda Csilla

Head of programmatic & performance - Wavemaker

Kollin Zoltán
Design Principal, IBM
https://hu.linkedin.com/in/zoltankollin

Az IBM Budapest Lab design csapatának vezetője, az Amuse konferencia szervezője. Több mint 10 éve foglalkozik appok és webes felhasználói felületek tervezésével és felhasználói kutatásokkal. Több hazai design képzés oktatója, elsősorban használhatóság, felhasználói élmény és kvantitatív kutatások témájában.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2020/03/kollin-zoltan.png

Kollin Zoltán

Design Principal, IBM

Csanda Gergely
Retention Marketing vezető, Shapr3D; Marketingtanácsadó, Talentuno
https://www.linkedin.com/in/gergely-csanda/

Gergely karrierjét a The Nielsen Companynál és a Research Internationalnél (most a Kantar csoport része) kezdte, ahol sokéves tapasztalatot szerzett adatelemzésben és piackutatásban. Később részt vett a Sony Mobile és az NN Insurance újramárkázásában. Erősen hisz az adatvezérelt marketing szemléletben és évek óta agilis módszer szerint vezeti csapatait. 2019 óta Growth Marketinggel foglalkozik magyar alapítású, budapesti elit tech startupoknál.

Gergely rendszeresen előad a Budapesti Corvinus Egyetemen és a KÜRT Akadémián is, ahol a Digitális Innováció képzés vezetője.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/csanda-gergely.jpg

Csanda Gergely

Retention Marketing vezető, Shapr3D; Marketingtanácsadó, Talentuno

Kinek ajánljuk?

  • Ez egy haladó képzés, így azoknak a marketinges szakembereknek ajánljuk, akik szélesíteni akarják ismereteiket, kontextusba helyezni az ismert és új marketing szakterületeket.
  • Azoknak a marketing vezetőknek, akik tudásukat magasabb szintre akarják emelni, felkészülve a következő évek kihívásaira.
  • Azoknak, akik specialistából T-tudású marketingesekké és vezetőkké akarnak válni
  • Mindazoknak, akik gyakorlati példákon, esettanulmányokon és megoldandó feladatokon keresztül szeretnének ismereteket szerezni a témában.
  • Akik keresik a lehetőséget, hogy gyakorló marketingszakemberekkel vitassanak meg üzleti, kommunikációs és markertingtechnológiai kérdéseket, és egy olyan szakmai közösségnek váljanak részévé, amelyre a képzés után is támaszkodhatnak. 

A képzés tematikája


  • Néhány üzleti szemlélet fölött már rég eljárt az idő, mégis a mai napig velünk vannak. Ilyen például a waterfall típusú tervezés vagy az a felfogás, hogy ha a marketing kézhez kap egy terméket, azt visszakérdezés nélkül el kell adnia. Ma a marketing bele kell, hogy szólhasson a termékbe, sőt elsődleges feladatai közt van az ügyelek valódi igényeinek felmérése és képviselete az üzleti döntési helyzetekben. Mindezt akár valós időben, nem tekintetbe véve az éves üzleti tervet. Ebben a modulban olyan innovációs és tervezési technikákkal ismerkedhetsz meg, amikkel kiválthatók az idejétmúlt gyakorlatok, és amik elengedhetetlenek egy olyan világban, ahol a profi marketingesnek elsősorban a vevőket kell szem előtt tartania. 

    • Schlégl Tímea Képzésvezető, KÜRT Akadémia
      Ügynökségi Operatív Igazgató, Nitro Communications
      Bevezetés: bemutatkozás, képzés íve, szabályok
    • Csanda Gergely Marketing vezető, Talentuno
      Growth Hacking
    • Vityi Péter Ügyvezető, KÜRT Akadémia
      Alelnök, IVSZ
      Ügyfélérték megközelítés
    • Gáspár-Hidasi Eszter Business Model Innovation szakértő
      Business Model Canvas (BMC)
    • Fischer Kristóf ügyvezető igazgató, társalapító,Pattern Digital Consulting
      Persona és Customer Journey - ügyfélút szemléletű tervezés
    • Bogár Bence ÉlménytervezőHolisztik Design
      Design Thinking

  • Megismerheted az adatvezérelt üzleti gondolkodás legfontosabb trendjeit, betekintést nyersz a piackutatás és a data science eszköztárába, képes leszel a megfelelő KPI-okat rendelni az üzleti igényekhez és a döntéseket valóban támogató riportokat létrehozni, tudod majd, mikor érdemes az aggregált adatokra és mikor az egyéni felhasználói igények megértésére hagyatkozni. A legfontosabb eszközök mellett azt is megmutatjuk, hol tartanak a legbátrabb felfedezők: hogyan alakul át a storytelling, mi az a piaci intelligencia és a social listening.

    • Bagyánszki Éva Piackutató, Insight Specialista
      Újradefiniált piackutatás, Adatvezérelt ügyfélközpontúság
    • Nagy-Rácz István Alapító és senior partner, Dmlab
      Adatalapú marketing
    • Kollin Zoltán Design Principal, IBM
      Digitális Analitikák - AlwaysON, Weboldal optimalizálás
    • Vajda Csilla Head of programmatic & performance, Wavemaker
      Optimalizálás az online forgalomterelésben (performance marketing, programmatic, DCO)
    • Gögge Tamás Stratégiai tanácsadó, társalapító, Pattern Digital Consulting
      Omnichannel marketing - Ügyfél központú kultúra

  • A márka hasonló szerepet tölt be, mint régen, de teljesen más eszközökkel dolgozik. Ebben a modulban megismerheted a márkaépítés legújabb eszközeit, hogy a márkaértékeidet a vágyott irányba terelhesd az ügyfeleid, kollégáid és partnereid képzeletében. Kiemelt figyelmet kap a purpose driven branding, a közösségépítés és -összetartás, a weboldalad mint a márkakommunikáció digitális célállomása.

    • Sepsey Barna Alapító, The Pitch
      Weboldal, a digitális desztináció
    • Szabó Béla Kommunikációs igazgató, Magyar Telekom Csoport
      Márkaépítés, márka stratégia, employer
    • Pál Zsombor Vezető szerkesztő, 24.hu
      Tartalommarketing 1.
    • Pőcze Balázs Alapító, kreatívigazgató, Mito
      Tartalommarketing 2.
    • Schlégl Tímea Képzésvezető, KÜRT Akadémia
      Ügynökségi Operatív Igazgató, Nitro Communications
      Adatvezérelt marketing és marketing

  • Az utolsó modulban megtanulhatod, hogy lehet nézettséget, látogatottságot növelni, hogy tudod a tartalmon tartani ügyfeled figyelmét és valódi párbeszédbe kerülni velük. Megmutatjuk a különböző metrikák összefüggéseit (AV, CT, PPC), a sales funnel menedzsment alapjait (TOFU, MOFU, BOFU), B2B és B2C területeken egyaránt. Megismerheted az online és offline közösségépítés eszközeit, a hiteles tartalom létrehozásának módjait (sőt ezeket ki is próbálhatod), a marketing technológiák legújabb szupersztárjait (DCO, programmatic és marketing AI) és a személyre szabott kommunikáció alapjait. Végül belenézünk az üveggömbbe, és elrepítünk a következő évtized marketingélményeinek világába.

    • Ócsai Zsuzsa Stratégiai igazgató, Wavemaker
      Médiapiac és kampánytervezés
    • Papp Gábor Alapító, The Pitch
      Online forgalomterelés és performance marketing
    • Koralewsky Márk Global Digital&Data Director, Mobilfox
      Marketing Technológiák
    • Kocsis Tamás Head of digital, Vodafone
      Adat alapú 1on1 marketing
    • Kovács Gergely kommunikációs szakember, kutató
      VR/AR a Marketingben

Hallgatóink mondták



Berta Zsuzsi

Digital Marketing StrategistA38 Hajó

A technológiai kitettség szabja meg versenyképességünket, és a kulcs a nyitottságunkban és alkalmazkodókészségünkben van. A képzés éppen ebben a kérdésben ad számunkra kézzelfogható eszközöket és iránymutatást.

Gyepes Máté

Marketing vezető

Kimagasló a szakmai tartalom, emiatt a résztvevő azonnal beszippantódik egy magasabb szakmai világba az előadóknak és a képzés vezetőinek köszönhetően. Nagyon inspiráló minden egyes alkalom, és egyúttal sok-sok megerősítést és bátorítást is ad; kevés tapasztalattal és sok-sok éves rutinnal rendelkező marketingeseknek is kifejezetten ajánlott ez a képzés!

Nagyon fárasztó a monitor előtt ülni 4 órát egy munkával töltött délelőtt után (különösen úgy, hogy a család is itthon van), de az inspiráló, sok gyakorlati példát bemutató előadások ezt ellensúlyozni tudják.

Borsi Zsolt

MarketingvezetőMountex

Rengeteget fejlődtem, felülnézetből egy jó rálátást kaptam azokra a területekre, amelyek szükségesek a XXI. század marketingjéhez. A végére teljesen összeállt a kép.

Fórizs Gréta

PR és marketing menedzserN-Ware Kft.

Többet tanultam 16 hét alatt, mint az egyetemen 3,5 év alatt. Soha nem voltam még ilyen gyakorlatias képzésen. Köszönöm!

Váncsodi Réka

Marketingkommunikációs igazgatóVolvo Hungária

A képzés során olyan új ötleteket és inspirációt kaptam, amivel az éves marketingterv elkészítésébe az idén már megújulva vághattam bene. Nem csak hasznos, hanem üdítő is volt számomra kilépni a napi rutinból és más megközelítésből tekinteni a feladatokra.

Virágh Beáta

marketing igazgatóBudasign Kft.

Tanulni jöttem, de új brandünk született! Tudás, inspiráció, aktuális trendek - ez mind a KÜRT Akadémia.

Lukácsy Aletta

COOKNRDY

Szerdánként úgy jöttem ki az órákról, hogy eddig ez volt a legjobb képzési nap és ezt lehetetlen felülmúlni. Aztán a következő alkalom mégis felülmúlta. Mindig.

Sallai Eszter

MarketingvezetőBiggeorge Properties

Inspiráló közeg, csak úgy sisteregnek a gondolatok és röpködnek a jó ötletek. Az adott témák kapcsán hallottak mélyen elgondolkodtatnak és a gyakorlatban kipróbálva is jól működnek.

Fekete Anikó

CMOIS Innovative Solutions

Kivétel nélkül különleges egyéniségeket ismertem meg. A dícséret a KÜRT Akadémiát illeti, hogy ilyen embereket vonz be, akikkel szimplán csak beszélgetni is értékes.

Miért minket válassz?

  • Módszertan és tudás mellett szemléletet és kontextust is adunk képzéseinken. Arra buzdítunk ezzel, hogy teszteld az eszköztárad határait, állj kritikusan az új ismeretekhez, és értsd meg, melyik módszer mikor alkalmazható.
  • A legjobb hazai szakemberekkel dolgozunk, akiknek komoly üzleti vagy világszínvonalú akadémiai múltja van azon a területen, amelyen oktat.
  • A nyílt képzések mellett évek óta vállalati tanácsadással, agilis és digitális transzformációval foglalkozunk a legkülönbözőbb szervezeteknél, ezért valós képünk van arról, milyen munkaerőpiaci igényeik vannak a vállalatoknak.
  • Szenvedélyünk az oktatás-fejlesztés, ezért tíz éve dolgozunk azon, hogy szakemberekből, érdeklődőkből, gondolkodókból álló kreatív, tenni akaró közösséget formáljunk, több mint ezer fős alumni és oktatói közösségünk is ezt bizonyítja.


A képzés részletei

2 félév, 17 alkalom, 68 óra*

a képzés indulása:
2022. március 30.
jelentkezési határidő:
2022. március 29.
képzési alkalmak:
szerdánként

14-18 óra közt

szükséges képzettség:
érettségi
helyszín:
CEU Budapest és/ vagy Zoom meeting

1051 Budapest, Nádor utca 15.

részvételi díj:
670.000 Ft + ÁFA, ha március 10-ig jelentkezel, akkor 603.000 Ft + ÁFA
Brunner Éva Projektmenedzser
Érdeklődöm! Jelentkezem!

* a változtatás jogát fenntartjuk

Kedvezmények

Kedvezményt biztosítunk a részvételi díjból az alábbi esetekben:

  • Március 10-ig jelentkezőknek: 10% kedvezmény 
  • Csoportos jelentkezés (4 vagy több fő): 10% kedvezmény.
  • Alumni tagként: 15% kedvezmény

Az egyes kedvezmények nem vonhatók össze!

Minimum létszám

A képzésünket csak megfelelő számú jelentkező esetén indítjuk el. Az adott képzési formát (live online/tantermi) is abban az esetben indítjuk el, ha az adott képzési formára megfelelő számú érdeklődő jelentkezik.

Nyilvántartási szám

B/2020/001149



Akik minket választottak

This site is registered on wpml.org as a development site.