Az újkori marketingszakemberek feladata komplex: egyszerre van szükségük az ügyfélközpontú marketingmegközelítés széles megértésére, folyamatosan változó marketing technology ismeretekre és mély tudásra egyes szakterületeken. Specialistából kell T-tudású szakemberré válniuk – ebben támogatja őket a mi képzésünk.
A KÜRT Akadémia Intelligent Marketing képzése a tapasztalattal rendelkező marketingszakembereknek segít abban, hogy átfogó szemléletű, T-tudású marketingszakemberekké tudjanak válni.
Milyen kompetenciákkal rendelkezik a T-tudású marketingszakember? Milyen kompetenciákban fejlődhet, aki elvégzi képzésünket?
- Adatalapú döntéseket hoz,
- stratégiában gondolkodik,
- tisztában van a hagyományos, digitális és közösségi marketingeszközökkel és szerepükkel,
- érti a tartalom-forma-technológia viszonyát a kommunikációban,
- könnyedén tervez, hajt végre kampányokat, aktivitásokat, és menet közben változtat a visszajelzések alapján,
- folyamatos párbeszédet folytat az ügyfélkörével, felméri ügyfeleinek igényét, melyet a termékfejlesztés irányába is közvetít.
De a legfontosabb erénye, hogy minden marketingspecialistával saját nyelvén beszél, könnyedén működik velük együtt, és irányítja őket.
Intelligent Marketing képzésünk végzett hallgatói:
- széles körű, általános tudást kapnak a következő területeken: adat és elemzés, design és ügyfélélmény, vásárlói magatartás és fogyasztói pszichológia, kommunikáció.
- Ismereteket szereznek marketingspecifikus területekről: piackutatás és digitális analitika, márkaépítés és pozícionálás, aktivitástervezés, csatornamenedzsment, tartalom-előállítás, történetmesélés.
- És bepillantást nyernek a részterületekbe is: vezetőként stratégiai tervezés és menedzsment, üzletfejlesztés, specialistaként pedig valamilyen eszköz vagy csatorna mély tudása (pl. közösségi média, SEO, PPC, PR, szponzoráció, eseménymarketing stb.)
A széles tudást a T teteje szimbolizálja, a mély tudást pedig a T betű szára. Képzésünkben a T tetejére koncentrálunk.
A KÜRT Akadémia Intelligent Marketing képzésében aktuális esettanulmányokkal, a legújabb technikai és marketingtrendekkel, content marketing és marketing technology ismeretekkel várunk. Képzési anyagainkat, az előadások és feladatok témáját mindig az adott csapathoz igazítjuk, így akár a B2B marketing is hangsúlyosabbá válhat, ha a résztvevők azt igénylik.
Szívesen meghallgatnád a képzés átfogó tematikáját Schlégl Tímeától, a képzés vezetőjétől? Akkor iratkozz fel hírlevelünkre, és mi küldjük is neked a tematikáról szóló videót.
Feliratkozom a videóért!
Megkérdeztük hallgatóinkat, miért jelentkeztek a képzésre, és miben változott az, ahogy dolgoznak.
"Az új tudásommal és megújult szemléletemmel felvértezve elkészítettem egy új online stratégiát, és a vállalati vezetés legfelsőbb szintjén kerültek napirendre az elképzeléseim. Teljes támogatást, szakmai mozgásteret és a tervek megvalósításához szükséges anyagi forrásokat is megkaptam, hetek alatt dimenziókat ugrottunk. Mondanom sem kell, hogy teljesen más így dolgozni."
Olvasd el Nagy Richárddal, a Masterplast marketingvezetőjével készített teljes interjút!
"Folyamatosan figyelnünk kell a környezetünk és a piacunk változásait, készen kell állni arra, hogy egyik napról a másikra akár 180 fokos fordulatot tegyünk. A képzés végére pedig a koronavírus-járvány hatására pontosan ez történt velünk. A friss élmények hatására nem keseredtünk el, és tudtuk mit kell tennünk: félredobtunk mindent, és azonnal ötletelésbe kezdtünk, mindezt teljes energiabefektetéssel. Amit kedden kitaláltunk, azt péntekre véghez vittük."
Olvasd el Bakos Annamáriával, az Ilcsi marketing managerével készített teljes interjút!