Ki koran kel, versenyelőnyre lel! Jelentkezz 10% kedvezménnyel március 10-ig a piac élére repítő képzésünkre! 

Intelligent Marketing

Experts

https://www.linkedin.com/in/timea-schl%C3%A9gl-20539367/
https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/schlegl-timea.jpg

https://www.linkedin.com/in/balaazs/
https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/pocze-balazs.jpg

https://www.linkedin.com/in/zsuzsaocsai/
https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/ocsai-zsuzsa.jpg

https://www.linkedin.com/in/bela-szabo-9759665
https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/szabo-bela.jpg

https://www.linkedin.com/in/gergely-kovacs-9b416912/
https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/kovacs-gergely.jpg

https://www.linkedin.com/in/zsomborpal/
https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/pal-zsombor.jpg

https://www.linkedin.com/in/kristof-fischer-2357995/
https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/fischer-kristof.jpg

https://www.linkedin.com/in/eszter-g%C3%A1sp%C3%A1r-hidasi-37117725/
https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/12/Gáspár-Hidasi-Eszter.png

https://www.linkedin.com/in/pappgabor/
https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/papp-gabor.jpg

https://www.linkedin.com/in/koralewskymark/
https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/koralewsky-mark.jpg

https://www.linkedin.com/in/bsepsey
https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/sepsey-barna.jpg

https://hu.linkedin.com/in/bncbgr
https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2020/12/bogar.bence_.jpg

https://www.linkedin.com/in/%C3%A9va-bagy%C3%A1nszki-89906248/
https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/bagyanszki-eva.jpg

https://www.linkedin.com/in/tamas-g%C3%B6gge-6a68101/
https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/gogge-tamas.jpg

https://www.linkedin.com/in/istvann/
https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/nagyracz-istvan.jpg

https://www.linkedin.com/in/peter-vityi-25a5054/
https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/12/Vityi-Péter.jpg

https://www.linkedin.com/in/tamas-kocsis-63560699/
https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/kocsis-tamas.jpg

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/10/vajda-csilla-IM.jpg

https://hu.linkedin.com/in/zoltankollin
https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2020/03/kollin-zoltan.png

https://www.linkedin.com/in/gergely-csanda/
https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/csanda-gergely.jpg

Kinek ajánljuk?

  • Ez egy haladó képzés, így azoknak a marketinges szakembereknek ajánljuk, akik szélesíteni akarják ismereteiket, kontextusba helyezni az ismert és új marketing szakterületeket.
  • Azoknak a marketing vezetőknek, akik tudásukat magasabb szintre akarják emelni, felkészülve a következő évek kihívásaira.
  • Azoknak, akik specialistából T-tudású marketingesekké és vezetőkké akarnak válni
  • Mindazoknak, akik gyakorlati példákon, esettanulmányokon és megoldandó feladatokon keresztül szeretnének ismereteket szerezni a témában.
  • Akik keresik a lehetőséget, hogy gyakorló marketingszakemberekkel vitassanak meg üzleti, kommunikációs és markertingtechnológiai kérdéseket, és egy olyan szakmai közösségnek váljanak részévé, amelyre a képzés után is támaszkodhatnak. 

A képzés tematikája


  • Néhány üzleti szemlélet fölött már rég eljárt az idő, mégis a mai napig velünk vannak. Ilyen például a waterfall típusú tervezés vagy az a felfogás, hogy ha a marketing kézhez kap egy terméket, azt visszakérdezés nélkül el kell adnia. Ma a marketing bele kell, hogy szólhasson a termékbe, sőt elsődleges feladatai közt van az ügyelek valódi igényeinek felmérése és képviselete az üzleti döntési helyzetekben. Mindezt akár valós időben, nem tekintetbe véve az éves üzleti tervet. Ebben a modulban olyan innovációs és tervezési technikákkal ismerkedhetsz meg, amikkel kiválthatók az idejétmúlt gyakorlatok, és amik elengedhetetlenek egy olyan világban, ahol a profi marketingesnek elsősorban a vevőket kell szem előtt tartania. 

    • Schlégl Tímea Képzésvezető, KÜRT Akadémia
      Ügynökségi Operatív Igazgató, Nitro Communications
      Bevezetés: bemutatkozás, képzés íve, szabályok
    • Csanda Gergely Marketing vezető, Talentuno
      Growth Hacking
    • Vityi Péter Ügyvezető, KÜRT Akadémia
      Alelnök, IVSZ
      Ügyfélérték megközelítés
    • Gáspár-Hidasi Eszter Business Model Innovation szakértő
      Business Model Canvas (BMC)
    • Fischer Kristóf ügyvezető igazgató, társalapító,Pattern Digital Consulting
      Persona és Customer Journey - ügyfélút szemléletű tervezés
    • Bogár Bence ÉlménytervezőHolisztik Design
      Design Thinking

  • Megismerheted az adatvezérelt üzleti gondolkodás legfontosabb trendjeit, betekintést nyersz a piackutatás és a data science eszköztárába, képes leszel a megfelelő KPI-okat rendelni az üzleti igényekhez és a döntéseket valóban támogató riportokat létrehozni, tudod majd, mikor érdemes az aggregált adatokra és mikor az egyéni felhasználói igények megértésére hagyatkozni. A legfontosabb eszközök mellett azt is megmutatjuk, hol tartanak a legbátrabb felfedezők: hogyan alakul át a storytelling, mi az a piaci intelligencia és a social listening.

    • Bagyánszki Éva Piackutató, Insight Specialista
      Újradefiniált piackutatás, Adatvezérelt ügyfélközpontúság
    • Nagy-Rácz István Alapító és senior partner, Dmlab
      Adatalapú marketing
    • Kollin Zoltán Design Principal, IBM
      Digitális Analitikák - AlwaysON, Weboldal optimalizálás
    • Vajda Csilla Head of programmatic & performance, Wavemaker
      Optimalizálás az online forgalomterelésben (performance marketing, programmatic, DCO)
    • Gögge Tamás Stratégiai tanácsadó, társalapító, Pattern Digital Consulting
      Omnichannel marketing - Ügyfél központú kultúra

  • A márka hasonló szerepet tölt be, mint régen, de teljesen más eszközökkel dolgozik. Ebben a modulban megismerheted a márkaépítés legújabb eszközeit, hogy a márkaértékeidet a vágyott irányba terelhesd az ügyfeleid, kollégáid és partnereid képzeletében. Kiemelt figyelmet kap a purpose driven branding, a közösségépítés és -összetartás, a weboldalad mint a márkakommunikáció digitális célállomása.

    • Sepsey Barna Alapító, The Pitch
      Weboldal, a digitális desztináció
    • Szabó Béla Kommunikációs igazgató, Magyar Telekom Csoport
      Márkaépítés, márka stratégia, employer
    • Pál Zsombor Vezető szerkesztő, 24.hu
      Tartalommarketing 1.
    • Pőcze Balázs Alapító, kreatívigazgató, Mito
      Tartalommarketing 2.
    • Schlégl Tímea Képzésvezető, KÜRT Akadémia
      Ügynökségi Operatív Igazgató, Nitro Communications
      Adatvezérelt marketing és marketing

  • Az utolsó modulban megtanulhatod, hogy lehet nézettséget, látogatottságot növelni, hogy tudod a tartalmon tartani ügyfeled figyelmét és valódi párbeszédbe kerülni velük. Megmutatjuk a különböző metrikák összefüggéseit (AV, CT, PPC), a sales funnel menedzsment alapjait (TOFU, MOFU, BOFU), B2B és B2C területeken egyaránt. Megismerheted az online és offline közösségépítés eszközeit, a hiteles tartalom létrehozásának módjait (sőt ezeket ki is próbálhatod), a marketing technológiák legújabb szupersztárjait (DCO, programmatic és marketing AI) és a személyre szabott kommunikáció alapjait. Végül belenézünk az üveggömbbe, és elrepítünk a következő évtized marketingélményeinek világába.

    • Ócsai Zsuzsa Stratégiai igazgató, Wavemaker
      Médiapiac és kampánytervezés
    • Papp Gábor Alapító, The Pitch
      Online forgalomterelés és performance marketing
    • Koralewsky Márk Global Digital&Data Director, Mobilfox
      Marketing Technológiák
    • Kocsis Tamás Head of digital, Vodafone
      Adat alapú 1on1 marketing
    • Kovács Gergely kommunikációs szakember, kutató
      VR/AR a Marketingben

Our students said



Berta Zsuzsi

Digital Marketing StrategistA38 Hajó

A technológiai kitettség szabja meg versenyképességünket, és a kulcs a nyitottságunkban és alkalmazkodókészségünkben van. A képzés éppen ebben a kérdésben ad számunkra kézzelfogható eszközöket és iránymutatást.

Gyepes Máté

Marketing vezető

Kimagasló a szakmai tartalom, emiatt a résztvevő azonnal beszippantódik egy magasabb szakmai világba az előadóknak és a képzés vezetőinek köszönhetően. Nagyon inspiráló minden egyes alkalom, és egyúttal sok-sok megerősítést és bátorítást is ad; kevés tapasztalattal és sok-sok éves rutinnal rendelkező marketingeseknek is kifejezetten ajánlott ez a képzés!

Nagyon fárasztó a monitor előtt ülni 4 órát egy munkával töltött délelőtt után (különösen úgy, hogy a család is itthon van), de az inspiráló, sok gyakorlati példát bemutató előadások ezt ellensúlyozni tudják.

Borsi Zsolt

MarketingvezetőMountex

Rengeteget fejlődtem, felülnézetből egy jó rálátást kaptam azokra a területekre, amelyek szükségesek a XXI. század marketingjéhez. A végére teljesen összeállt a kép.

Fórizs Gréta

PR és marketing menedzserN-Ware Kft.

Többet tanultam 16 hét alatt, mint az egyetemen 3,5 év alatt. Soha nem voltam még ilyen gyakorlatias képzésen. Köszönöm!

Váncsodi Réka

Marketingkommunikációs igazgatóVolvo Hungária

A képzés során olyan új ötleteket és inspirációt kaptam, amivel az éves marketingterv elkészítésébe az idén már megújulva vághattam bene. Nem csak hasznos, hanem üdítő is volt számomra kilépni a napi rutinból és más megközelítésből tekinteni a feladatokra.

Virágh Beáta

marketing igazgatóBudasign Kft.

Tanulni jöttem, de új brandünk született! Tudás, inspiráció, aktuális trendek - ez mind a KÜRT Akadémia.

Lukácsy Aletta

COOKNRDY

Szerdánként úgy jöttem ki az órákról, hogy eddig ez volt a legjobb képzési nap és ezt lehetetlen felülmúlni. Aztán a következő alkalom mégis felülmúlta. Mindig.

Sallai Eszter

MarketingvezetőBiggeorge Properties

Inspiráló közeg, csak úgy sisteregnek a gondolatok és röpködnek a jó ötletek. Az adott témák kapcsán hallottak mélyen elgondolkodtatnak és a gyakorlatban kipróbálva is jól működnek.

Fekete Anikó

CMOIS Innovative Solutions

Kivétel nélkül különleges egyéniségeket ismertem meg. A dícséret a KÜRT Akadémiát illeti, hogy ilyen embereket vonz be, akikkel szimplán csak beszélgetni is értékes.

Why choose us?

  • Módszertan és tudás mellett szemléletet és kontextust is adunk képzéseinken. Arra buzdítunk ezzel, hogy teszteld az eszköztárad határait, állj kritikusan az új ismeretekhez, és értsd meg, melyik módszer mikor alkalmazható.
  • A legjobb hazai szakemberekkel dolgozunk, akiknek komoly üzleti vagy világszínvonalú akadémiai múltja van azon a területen, amelyen oktat.
  • A nyílt képzések mellett évek óta vállalati tanácsadással, agilis és digitális transzformációval foglalkozunk a legkülönbözőbb szervezeteknél, ezért valós képünk van arról, milyen munkaerőpiaci igényeik vannak a vállalatoknak.
  • Szenvedélyünk az oktatás-fejlesztés, ezért tíz éve dolgozunk azon, hogy szakemberekből, érdeklődőkből, gondolkodókból álló kreatív, tenni akaró közösséget formáljunk, több mint ezer fős alumni és oktatói közösségünk is ezt bizonyítja.


Training details

2 félév, 17 alkalom, 68 óra*

1051 Budapest, Nádor utca 15.

részvételi díj:
670.000 Ft + ÁFA, ha március 10-ig jelentkezel, akkor 603.000 Ft + ÁFA
Érdeklődöm! Jelentkezem!

* a változtatás jogát fenntartjuk

Discounts

Kedvezményt biztosítunk a részvételi díjból az alábbi esetekben:

  • Március 10-ig jelentkezőknek: 10% kedvezmény 
  • Csoportos jelentkezés (4 vagy több fő): 10% kedvezmény.
  • Alumni tagként: 15% kedvezmény

Az egyes kedvezmények nem vonhatók össze!

Minimum létszám

A képzésünket csak megfelelő számú jelentkező esetén indítjuk el. Az adott képzési formát (live online/tantermi) is abban az esetben indítjuk el, ha az adott képzési formára megfelelő számú érdeklődő jelentkezik.

Nyilvántartási szám

B/2020/001149



Who Chose Us

This site is registered on wpml.org as a development site.