Online részvétellel is

Kinek jó egy influencer?

Céges dilemmák a digitális tér véleményvezéreinek hatékonyságáról

Marketingszakemberként fontos, hogy ne kerülje el a figyelmünket egy jó eszköz, egy új lehetőség. Sokszor, sokan vitatjuk és vizsgáljuk az influencerek helyét és szerepét mai világunkban, ám egy dologban nem vitatkozunk: a modern marketing eszköztárának alapkellékei a digitális tér véleményvezérei.

A legújabb, már a COVID időszakot is vizsgáló CMO kutatás szerint, az elköltött marketing dollárok az influencereknél nőttek a legnagyobb mértékben az elmúlt fél évben, és ez csak tovább növekszik. Mi ennek az oka? Mi az influencer marketing értéke és megtérülése? Hogyan érdemes csinálni? Mérhető-e a hatékonysága? Mi az ami már itthon is működik? Mik a tanulságok? Ha dilemmázol, hogy érdemes-e ebben az eszközbe invesztálni, gyere el, hallgasd meg, és kérdezd szakértőinket, a következő meetupunkon!  

További kérdések, amiket körbejárunk:

Kik ma az influencerek? Milyen célcsoportot érnek el, hogyan? Mi alapján érdemes őket kiválasztani, ha együtt akarunk működni velük? Hogyan érdemes a közös munkát menedzselni? Vannak jó példák? Tanulságos esetek? Hüvelykujjszabályok? Mi a cégünk vagy termékünk számára ideális influencer ismérve? Meg kell találni, vagy meg lehet alkotni? Hogyan építsünk egy B2B véleményvezért?

 

A meetup házigazdája: Schlégl Tímea, a KÜRT Akadémia Intelligent Marketing képzésének vezetője. A 20-20 perces prezentációkat követően lehetőségetek lesz kérdezni is az előadóktól.

Program:

  • Kölcsei Gergely (Senior Brand Manager, Coca-Cola Magyarország): Az influencermarketing nem product placement
    Mi alapján választanak influencert? Hogyan terveznek közösen velük, mik a céljaik? Milyen rossz irányokat lát a piacon brand és influencer oldalon is? Hogyan lehet mérni a hatékonyságot (ha lehet)?
  • Forgács Mariann (Co-Founder & Co-President, Be Social)
  • Sápi Márton (Értékesítési Vezető, Star Network): Influencer ügynökség szerepe egy kampányban
    Mikor alkalmazzunk és hogyan bízzunk meg egy influencer ügynökséget? Mit várhatunk el ma tőlük, mi a szerepük, felelősségük egy influencer kampányban. 4 év és több, mint 3000 lemenedzselt szponzorált tartalom tapasztalatai.

Lemaradtál? Nézd meg itt a teljes meetupot:

Szakértők

Kölcsei Gergely
Senior Brand Manager, Coca-Cola Magyarország
https://www.linkedin.com/in/gergely-k%C3%B6lcsei-6a007025/

Az elmúlt 5 évben a Coca-Cola portfóliójának több márkáján dolgozott hazai és régiós feladatokon is. 2019 óta a Coca-Cola márka hazai marketingfeladatait látja el. Fontosabb eredményei között szerepel a Fanta márka 2016-os megújulása, az AdeZ növényi italcsalád bevezetése és a 2019-ben nagy figyelmet kapott Coce-Cola Love is love kampánya.  Munkája során nagy figyelmet szentel a real time marketingben rejlő lehetőségeknek, mindig keresi az újszerű és kreatív megoldásokat.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2020/09/kolcsei_gergely.jpg

Kölcsei Gergely

Senior Brand Manager, Coca-Cola Magyarország

Sápi Márton
Értékesítési vezető, Star Network

2009 óta foglalkozik ATL és BTL média kampányok értékesítésével. Dolgozott a nemzetközi Time Out városmagazinnál, majd két és fél évig a Recorder zenei magazin print és online felületeit értékesítette. Az online tartalommarketing iránti érdeklődése vezette a Star Networkhöz, melynek 2016 óta erősíti a csapatát. 2018-as évtől már értékesítési vezetőként koordinálja a legnépszerűbb hazai influencerekből, valamint országos hírű online és fizikai rendezvényekből álló portfólió szponzorációs együttműködéseit.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2020/09/Sápi-Márton_k-1.jpg

Sápi Márton

Értékesítési vezető, Star Network

Forgács Mariann
Co-Founder & Co-President, Be Social

2010 óta csapatával, az első hazai social media ügynökségként (Be Social) segít eligazodni a közösségi kommunikáció folyamatosan változó világában.
Az elmúlt évek szakmai tapasztalatának és a változatos ügyfélkörnek köszönhetően mára a legnagyobb hazai és nemzetközi partnerekkel dolgoztak (AVON, Coca-Cola, Fanta, Naturaqua, Nestlé, Praktiker, Pick, Herz, ShareNow stb.) vagy dolgoznak (Tesco, IKEA, MediaMarkt, Renault, Dacia, Nagyi Titka, Bolt, Bolt Food stb.), illetve nyernek díjakat.
Emellett szakmai blogok (besocial.hu/blog, marketingmorzsak.hu) rendszeres írója, konferenciák rendszeres előadója.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2020/09/Forgacs-MAriann-e1599731603590.jpg

Forgács Mariann

Co-Founder & Co-President, Be Social

Schlégl Tímea
Ügynökségi Operatív Igazgató, Nitro Communications, képzésvezető, KÜRT Akadémia
https://www.linkedin.com/in/timea-schl%C3%A9gl-20539367/

Tímea két nagy multinacionális cégnél szerezte több évtizedes marketingmenedzsment tapasztalatát.

Öt évet dolgozott a Sun Microsystemsnél, ahonnan a Microsofthoz igazolt. A nagyvállalati szegmens marketingtől indulva, Szerver Üzletág vezetőként majd  Partner Stratégia és Program igazgatóként építette B2B marketing tapasztalatait.

A következő lépés a CMO pozíció volt, ahol a klasszikus és legmodernebb marketing eszközöket alkalmazva már nem csak a Microsoft üzleti, hanem fogyasztói piacán is tudott eredményeket elérni.

Az IT iparági marketingben vonzónak találja, és fontos feladatnak tartja a technológiai újdonságok és digitális eszközök alkalmazását, a trendek követését és alakítását. Az IVSZ-hez csatlakozva a szövetség sikeres és hatékony kommunikációjáért  felel. 

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/schlegl-timea.jpg

Schlégl Tímea

Ügynökségi Operatív Igazgató, Nitro Communications, képzésvezető, KÜRT Akadémia



Ajánlott képzéseink




This site is registered on wpml.org as a development site.