Vége a kreativitásnak, itt az adat? meetup

Időpont: 2022. március 8., kedd, 18:00-19:30

Platform: Zoom Meeting (a linket a regisztrált résztvevőknek küldjük az esemény előtt)

A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

 

A digitalizáció korában az adatvezéreltség a marketinget is meghódította. Adatalapon döntünk, ha egy hirdetéshez, kampányhoz szöveget és képet keresünk. Sokszor nem az ötlet és az egyediség számít, hanem a kattintás és a konverzió. Sokszor kapjuk meg azt a kérdést, hogy vajon teljesen meghódította-e az adatvezéreltség a marketinget. Sokan kételkednek benne, hogy van-e még terepe a kreativitásnak, és ha van, akkor hol a helye, mi a pozíciója a kreatív munkának a mai marketingben.

Vajon igaz-e, hogy a kreativitás a marketing szakma sója, és ha kihagyjuk, úgy járunk, mint az öreg király a népmesében? Vagy ez csak a változásnak ellenálló elménk mondatja velünk? Erről beszélgetünk március 8-án.

A beszélgetés vendégei:

  • Szabó Zoltán - Marketing- és kommunikációs igazgató, RTL Magyarország
  • Bay Áron - CEO, Head of PPC&Data, Exact Match
  • Szabó Béla - Kommunikációs igazgató, Magyar Telekom Csoport

A beszélgetés házigazdája:

Csatlakozzatok online meetupunkhoz, és tegyétek fel kérdéseteket a beszélgetés résztvevőinek!

 

Regisztrálok

Szakértők

Schlégl Tímea
Ügynökségi Operatív Igazgató, Nitro Communications, képzésvezető, KÜRT Akadémia
https://www.linkedin.com/in/timea-schl%C3%A9gl-20539367/

Tímea két nagy multinacionális cégnél szerezte több évtizedes marketingmenedzsment tapasztalatát.

Öt évet dolgozott a Sun Microsystemsnél, ahonnan a Microsofthoz igazolt. A nagyvállalati szegmens marketingtől indulva, Szerver Üzletág vezetőként majd  Partner Stratégia és Program igazgatóként építette B2B marketing tapasztalatait.

A következő lépés a CMO pozíció volt, ahol a klasszikus és legmodernebb marketing eszközöket alkalmazva már nem csak a Microsoft üzleti, hanem fogyasztói piacán is tudott eredményeket elérni.

Az IT iparági marketingben vonzónak találja, és fontos feladatnak tartja a technológiai újdonságok és digitális eszközök alkalmazását, a trendek követését és alakítását. Az IVSZ-hez csatlakozva a szövetség sikeres és hatékony kommunikációjáért  felel. 

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/schlegl-timea.jpg

Schlégl Tímea

Ügynökségi Operatív Igazgató, Nitro Communications, képzésvezető, KÜRT Akadémia

Szabó Zoltán
Marketing- és kommunikációs igazgató, RTL Magyarország
https://www.linkedin.com/in/zolt%C3%A1n-szab%C3%B3-50943140/
Szabó Zoltán december elsején vette át az RTL Magyarország Marketing és Kommunikációs Igazgatáságának irányítását. Akkor azt nyilatkozta az új pozícióról, hogy örül, hogy “egy egyre inkább digitálissá váló, az online térben is piacvezetői pozícióra törő tévétársaság marketingkommunikációját alakíthatja az elkövetkező években”.
 
Az ezredforduló óta óta, húsz éven át dolgozott az Indexnél. Kulturális újságíróként kezdte, nevéhez fűződik a Comment:com tévékritikai blog elindítása, amely sok éven át nemcsak a legnépszerűbb médiával foglalkozó oldal, de a legolvasottabb magyar nyelvű blog is volt.
 
2011 és 2014 között az Index kultúra rovatát vezette, majd 2014-ben a Blog.hu tartalmaiból válogató Index2 felelős szerkesztőjének nevezték ki. Ugyanebben az évben lett az Index.hu tartalomfejlesztési vezetője, az ő nevéhez köthető a lap legutóbbi dizájnváltása is. 2018-ban ő tervezte az Index Nincs másik kampányát, ami kilenc hónap alatt több mint 200 millió forintot gyűjtött össze a független újságírás támogatására.
 
Az Index mellett 2010-ben Varga Attilával Sixx-szel közösen létrehozta a sorozat- és valóságshow rajongók körében ismert Hogyvolt blogot. Emellett éveken át dolgozott tanácsadóként nagy hazai és multinacionális cégek brand-stratégiájának kidolgozásában, részt vett bankok, telekommunikációs cégek és áruházláncok kampányaiban is.
 
Külsősként több mint egy tucat heti- és havilapban publikált, közel tíz éven át volt a Kreatív médiaszakírója, óraadó tanárként pedig tanított újságírást többek közt a Színház és Filmművészeti Egyetemen is.
https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2021/02/szabo-zoltan-.png

Szabó Zoltán

Marketing- és kommunikációs igazgató, RTL Magyarország

Bay Áron
CEO, Head of PPC&Data, Exact Match
https://www.linkedin.com/in/aronbay/

Áron 2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével és 12 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 2,5 milliárd Ft PPC költést kezelt és 350+ analitika projekten dolgozott, többek között az EPAM, a Billingo, a Schiller Autó, a BioTechUSA és a Pesti Házak kampányaiban.

Az Exact Match társalapítója és a PPC&Data terület vezetője. A PPC Pro szakmai közösség alapítója, a Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2021/10/Bay-Aron-e1633522368722.jpg

Bay Áron

CEO, Head of PPC&Data, Exact Match

Szabó Béla
Kommunikációs igazgató, Magyar Telekom Csoport
https://www.linkedin.com/in/bela-szabo-9759665

Béla több nagy nemzetközi reklámügynökségnél töltött be fontos szerepet, a Y&R-nál az Ericsson regionális koordinációját, a Leo Burnett-nél stratégiai és ügyfélkapcsolati igazgatóként az ügynökség termékeinek minőségéért és az ügyfélszerzésért volt felelős.

A telekommunikációs iparágban a Vodafone magyarországi és londoni székhelyű globális szervezeténél dolgozott márkaépítésért és marketing kommunikációért felelős vezetőként. Többek között az ő nevéhez köthető a szolgáltatók mobilhálózatának új iparági témaként való felépítése. A globális és lokális tapasztalatok mellett személyesen vett részt Afrika legerősebb márkája, az MTN telekommunikációs szolgáltató, digitális transzformációs és kommunikációs stratégiájának kialakításában a dél-afrikai központú regionális MetropolitanRepublic ügynökség Stratégiai Igazgatójaként.

A DDB-ben Stratégiai és Innovációs Igazgatóként dolgozott, 2017. május 15-től pedig a Magyar Telekom Csoport kommunikációs igazgatói szerepkörét tölti be és irányítja a Magyar Telekom csoportszintű kommunikációs tevékenységét, így márkamenedzsment munkáját, szponzorációs és rendezvény tevékenységét, külső és belső kommunikációját, valamint médiastratégiáját.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/szabo-bela.jpg

Szabó Béla

Kommunikációs igazgató, Magyar Telekom Csoport



Ajánlott képzéseink




This site is registered on wpml.org as a development site.