Lemaradtál? Itt vissza tudod nézni a teljes meetupot.
Adatok, adatok, adatok – ezt halljuk, ha tanácsot várunk új vásárlók bevonzásához, vagy ha szeretnénk a meglévő vevőinket a legjobb ajánlattal megcélozni. Tudjuk, tudjuk, tudjuk, válaszoljuk, mert persze, tudjuk, hogy adatalapon kellene varázsolni. De nincs kihez fordulni tanácsért, ha mi ezt valóban jól szeretnénk csinálni.
Ezért hívunk el három gyakorló marketingszakembert október 14-ei online meetupunkra, hogy meséljék el konkrét esettanulmányokon keresztül, hogy ők a marketingtölcsér különböző szakaszaiban milyen stratégiát alkalmaznak. Megtudhatod, hogy az Exact Match ppc-gurui milyen hirdetési stratégiára esküsznek. Kiderül, hogy a Decathlon marketingesei hogy a fenébe találják ki az eddigi vásárlásaid alapján, hogy most pont egy pöttyös esőkabátra vágytál. A Vodafone marketingszakértője pedig elmeséli, hogy egy telekommunikációs nagyvállalat hogyan tudja marketing célokra hasznosítani az elképesztő mennyiségű adatra épített adatökoszisztémájukat.
A beszélgetés résztvevői:
- Lovas Tamás, Marketing Communications Director, Decathlon
- Bay Áron, CEO, Head of PPC&Data, Exact Match
- Csepregi Dániel, Chapter Lead Digital Analytics & CRO, Vodafone
A beszélgetést vezeti:
Regisztrálok