Változásmenedzsment
A hatékony változásmenedzsment képességként is beépül a szervezet létébe, működésébe, identitásába.
Változásmenedzsment a gyakorlatban
Időpont: 2021. május 12., szerda, 17:00-19:00
Platform: Zoom Meeting (a linket a regisztrált résztvevőknek küldjük az esemény előtt)
Mi késztet változásra egy telekommunikációs óriást, ha az eredményei rendre magasabbak a kitűzött céloknál? És egy élelmiszerlánc vállalati kultúrájának megváltoztatásának hogyan lehet nekiállni?
Rékasi Tibor, a Magyar Telekom vezérigazgatója és Dulin Judit, a Lidl Magyarország HR ügyvezető igazgatója avat be a két nagyvállalat motivációiba és tapasztalataiba. És azt is elmondják, miért gondolják, hogy sikeres piaci szereplőként akkor is szükséges időnként nagyobb horderejű változást kezdeményezni, ha jók az eredményeik. Hiszen vagy beleállnak, és diktálják a tempót, vagy azt fogják észrevenni, hogy a sikerességben elkényelmesedve hagyták, hogy sokan lehagyják őket, és már beleállni nem, csak fejre állni tudnak.
Témáink:
Hogyan tudtuk a szervezet és vezetők működését minden szinten felforgató agilis transzformációt kezdeményezni és végig vinni, amikor az éves eredmények rendre magasabbak a kitűzött céloknál? Hogyan indul el a folyamat úgy, hogy a veszély csak a horizonton túl látszik, ráadásul a megcélzott változáshoz nincsenek a közelben elérhető hasznos minták?
A változás mindenre kiterjedt az elmúlt két évben: változott, ahogyan éves célokat tűzünk ki, és rugalmasan menedzseljük a végrehajtást. A cég egyre nagyobb része tért át az agilis működésre, ami új szerepeket és ritmust hozott be – mindezek sikeréhez a vezetési és szervezeti kultúra és a belső rendszereink változására is szükség volt. Az elmúlt időszak tanulságairól és a következő lépésekről mesélünk.
Miképpen lehet változást elérni a legnehezebb területen: a szervezet kultúrájában, az emberek mindennapi működésében? Miért a vezetők fejében kellett „rendet raknunk” a folyamatok, struktúrák újratervezése helyett? Bemutatjuk, hogyan fogadták a vezetők az alapjaiban megváltozó viselkedésbeli elvárásokat, és hogy miként kapcsolódott egy Magyarországon már futó program egy később induló, de hasonló célú anyavállalati kezdeményezéshez.
Beszélgetőpartnereink:
Dulin Judit – HR ügyvezető igazgató, Lidl Magyarország
Rékasi Tibor – vezérigazgató, Magyar Telekom
A meetup házigazdái: