Online részvétellel 

Értékteremtő Innováció Meetup

 

Mi segíthet a hatékony és értékteremtő digitális innovációban?

Például, ha nem az offline ügyfélutat ültetjük át egy az egyben a digitális térbe. Vagy ha az ügyféligény, a technikai megvalósíthatóság és a profitabilitás mátrixától egy lépéssel hátralépünk, és társadalmi kontextusban figyeljük meg  szolgáltatásunk hatását, jellemzőit. És az sem árt, ha van céges missziónk, hogy a mission driven döntések egyértelművé tegyék minden szinten, hogy mit kell tennünk.

Az esemény utáni tabletta case studyján, egy biztosítótársaság sztoriján és a mission driven döntéseken keresztül mutatják meg előadóink a január 26-ai online meetupon, hogy milyen is az értékteremtő innováció.

Az esemény ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

Előadóink:

  • dr. Szokonya István – Innovation Lead, NN Group
    Társadalmi problémák vs. nagyvállalati innováció, avagy az új innovációs sweet spot

    Tradicionálisan a nagyvállalati innováció sweet spotja az ügyféligény, a technikai megvalósíthatóság és a profitabilitás mátrix közepén rejtőzik, azonban 2021-ben a corporate innováció már nem szólhat csak a növekedésről és a profitszerzésről – még ha az ügyfélt helyezzük is a középpontba. Egy lépést hátra kell lépnünk, és meg kell néznünk azt is, hogy az innovációs kezdeményezések milyen hatással vannak környezetünkre, közösségeinkre és tágabb társadalmunkra. Előadásomban az új generációs innovációs sweet spotot fogom bemutatni egy holland biztosítói case studyval szemléltetve. 

  • Gögge Tamás – Stratégiai tanácsadó, társalapító, Pattern Digital Consulting; a Transferwise, a Vodafone és a Telekom korábbi munkatársa 
    Mission driven – nehéz döntések, egyszerűen

    Vállalati környezetben (is) döntések sorozata határozza meg, hogy sikeresek leszünk, vagy sem. Sokat segít ilyenkor, ha tudjuk, hogy milyen cél érdekében hozzuk meg az adott döntést. A hagyományos üzleti mérőszámokon túlmutat és új lehetőségeket tár fel, ha olyan missziót tudunk megfogalmazni, ami lefordítható minden egyes csapat, minden egyes feladat szintjére. Ha ez még olyan is, amivel csapaton belül mindenki tud azonosulni, akkor szabad az út a váratlan és innovatív megoldások előtt. Nemzetközi fintech példán keresztül nézzük meg, hogy mit jelenthet ez a digitális ügyfélélmény számára.

  • Kun Judit – Strategic Design Lead, Partner, BoldX
    Fizikai termék – Digitális innováció. Értékteremtés és egyéb buzzwordök

    Általános hiba, hogy egy offline ügyfélút digitalizálásakor egy az egyben akarjuk leképezni a lépéseket a digitális térben – hiszen nyerő csapaton minek változtatni? Sokszor se idő, se energia nincs a folyamat újragondolására, és a digitalizáció adta lehetőségek mélyebb kihasználására. Pedig, ha megállunk kicsit és friss szemmel nézünk a folyamatra, a kihívásokra és az ügyfelek valós igényeire, olyan innovatív megoldásokat is találhatunk, amik megkönnyítik nemcsak az ügyfelek, de cégünk és munkatársaink életét is. Erről és egyéb érdekességekről egy angliai case studyn keresztül fogok mesélni, amiben megterveztük az esemény utáni tabletta online rendelési folyamatát.

A meetup házigazdája:

  • Csanda Gergely – Marketingvezető, Talentuno; a KÜRT Akadémia legújabb, Digitális Innováció képzésének vezetője

    Részt vett a Sony Mobile és az NN Insurance újramárkázásában. Erősen hisz az adatvezérelt marketing szemléletben és évek óta agilis módszer szerint vezeti csapatait. Jelenleg a Talentuno marketing igazgatójaként keresi azokat a diszruptív megoldásokat, amivel fel tudja gyorsítani a HRtech startup növekedését.

Lemaradtál? Nézd meg itt a teljes meetupot:

A meetupot online, Zoom Meetingen szervezzük, ahol résztvevőként lehetőséged lesz kérdéseket feltenni az előadóknak. A 20-20 perces prezentációkat egy rövid közös beszélgetés követi.

Szakértők

Csanda Gergely
Retention Marketing vezető, Shapr3D; Marketingtanácsadó, Talentuno
https://www.linkedin.com/in/gergely-csanda/

Gergely karrierjét a The Nielsen Companynál és a Research Internationalnél (most a Kantar csoport része) kezdte, ahol sokéves tapasztalatot szerzett adatelemzésben és piackutatásban. Később részt vett a Sony Mobile és az NN Insurance újramárkázásában. Erősen hisz az adatvezérelt marketing szemléletben és évek óta agilis módszer szerint vezeti csapatait. 2019 óta Growth Marketinggel foglalkozik magyar alapítású, budapesti elit tech startupoknál.

Gergely rendszeresen előad a Budapesti Corvinus Egyetemen és a KÜRT Akadémián is, ahol a Digitális Innováció képzés vezetője.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/csanda-gergely.jpg

Csanda Gergely

Retention Marketing vezető, Shapr3D; Marketingtanácsadó, Talentuno

dr. Szokonya István
Innovation Lead - NN Group
https://www.linkedin.com/in/iszokonya/

15 éve foglalkozom marketinggel és kommunikációval, hol akadémiai keretek között, Budapesten az ELTE-n és a Károli Gáspár Református Egyetemen, az Egyesült Államokban pedig a michigani Calvin College-ben és a Boston Universityn; hol pedig nagyvállalati környezetben, előbb Magyarországon, utóbb pedig Amszterdamban. Jelenleg a holland NN Group innovációs módszertanáért vagyok felelős, és abban segítek a leányvállalatoknak világszerte, hogy ügyfélcentrikus és problémára fókuszáló innovációval készüljünk fel a jövő kihívásaira.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2021/01/szokonya-istvan.png

dr. Szokonya István

Innovation Lead - NN Group

Gögge Tamás
Stratégiai tanácsadó, társalapító, Pattern Digital Consulting
https://www.linkedin.com/in/tamas-g%C3%B6gge-6a68101/

Tamás stratégiai tanácsadóként főként vállalati digitális transzformációval és többcsatornás digitális ügyfélélménnyel foglalkozik.

Telekommunikációs és stratégiai tanácsadói tapasztalatát több nemzetközi nagyvállalatnál szerezte.

A Deutsche Telekomnál eltöltött három év alatt az európai online ügyfélszolgálati területért, azon belül elsősorban mobilapplikáció-fejlesztésért és bevezetésért felelt, majd a nemzetközi omnichannel kompetencia központot vezette.

Ezt megelőzően stratégiai tanácsadóként dolgozott a Roland Bergernél, ahová a Vodafone Magyarországtól igazolt át az ottani selfcare, majd pedig ügyfélélmény csapatok vezetését követően. Közvetlenül a 2008-as pénzügyi válság előtt, alatt és után Írországban, egy pénzügyi kereskedési cégnél dolgozott először digitális területen.
 

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/gogge-tamas.jpg

Gögge Tamás

Stratégiai tanácsadó, társalapító, Pattern Digital Consulting

Kun Judit
Strategic Design Lead, Partner, BoldX
https://www.linkedin.com/in/juditkun/

Judit a BoldX vezető stratégiai designere.

10 év budapesti és amszterdami, stratégiai és kreatív reklámügynökségi munka után kezdett el fókuszáltabban a stratégiai designnal foglalkozni. Vagy mondjuk inkább, hogy közben: a szimpla kommunikáción túlmutató, nemzetközileg is díjazott innovatív termék és szolgáltatásötletek voltak mindig is a kedvencei. Így amikor 2015-ben komolyabban elkezdett foglalkozni a Service Design területével, ez nem is volt akkora váltás.

Aztán 2018-ban úgy érezte, lehet itt még szintet lépni: a Hyper Island Digital Experience Design képzésén a szakma legjobbjai mentorálták (pl. IDEO, Snook, Ustwo) valódi ügyfelek Service Design, Innovációs, Business Transformation és Experience Design projektjein dolgozva.

A munkában fontosnak tarja hogy:

1. Ne csak megkérdezzük, de tényleg meg is értsük azok igényeit, akiknek tervezünk: mind a felhasználói, mind pedig az üzleti oldalon.
2. Merjünk kísérletezni, még akkor is, ha elsőre furcsának tűnik
3. érezzük jól magunkat miközben csináljuk, és akkor az eredmény is olyan lesz (true story)

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/kun-judit.jpg

Kun Judit

Strategic Design Lead, Partner, BoldX



Ajánlott képzéseink




This site is registered on wpml.org as a development site.