Design Thinking a Marketingben

Tervezői szemléletű kreatív alkotás gyakorlati példákon keresztül.
Régen a design-t csak a formatervezésre értettük, és a design a designer feladata volt. A digitális térben új értelmet nyert a design, életre kelt a UX és CX megközelítés. Ma már letisztult elméleti és gyakorlati eszközrendszer szerint alkalmazhatunk tervezői szemléletű gondolkodást a kreatív alkotási folyamatban.

A Design Thinking olyan keretrendszer, ami segít bevonni a tervezési folyamatba olyan csapattagokat is, akiktől távol áll a design világa, viszont értékes üzleti vagy ügyfél insightokat tudnak a kreatív alkotásba hozni. Sok gyakorlati példával, kevés elmélettel bemutatjuk, hogy mire használhatja egy marketinges a Design Thinking módszert. Rendet teszünk a fogalmak között, hogy tiszta legyen mi a Design Thinking, a Service Design és az Experience Design kapcsolata. Több aspektusból körüljárjuk a témát, a KÜRT Akadémiától megszokott kötetlen, őszinte, interaktív közegben.

Ha pedig érdekel Intelligent Marketing képzésünk, most mindent megválaszolunk vele kapcsolatban. Itt lesz velünk egyik oktatónk, Bogár Bence, aki a képzés Design Thinking workshopját vezeti. Schlégl Tímea képzésvezető és Csanda Gergely képzésfejlesztő segítségével pedig személyre szabott útmutatást adunk ahhoz, hogy eldöntsd, számodra releváns-e ez a program. Ha T-tudású marketingszakemberré szeretnél válni, akkor érdemes ezen a meetupon érdeklődni.

HOGYAN TUDSZ JELENTKEZNI?

  • Az összes jegy elfogyott. Nyomj rá a Facebook eseményen az Érdekel gombra, hogy informálni tudjunk, ha lesz hasonló tartalmú eseményt.

Szakértők

Kun Judit
Strategic Design Lead, Partner, BoldX
https://www.linkedin.com/in/juditkun/

Judit a BoldX vezető stratégiai designere.

10 év budapesti és amszterdami, stratégiai és kreatív reklámügynökségi munka után kezdett el fókuszáltabban a stratégiai designnal foglalkozni. Vagy mondjuk inkább, hogy közben: a szimpla kommunikáción túlmutató, nemzetközileg is díjazott innovatív termék és szolgáltatásötletek voltak mindig is a kedvencei. Így amikor 2015-ben komolyabban elkezdett foglalkozni a Service Design területével, ez nem is volt akkora váltás.

Aztán 2018-ban úgy érezte, lehet itt még szintet lépni: a Hyper Island Digital Experience Design képzésén a szakma legjobbjai mentorálták (pl. IDEO, Snook, Ustwo) valódi ügyfelek Service Design, Innovációs, Business Transformation és Experience Design projektjein dolgozva.

A munkában fontosnak tarja hogy:

1. Ne csak megkérdezzük, de tényleg meg is értsük azok igényeit, akiknek tervezünk: mind a felhasználói, mind pedig az üzleti oldalon.
2. Merjünk kísérletezni, még akkor is, ha elsőre furcsának tűnik
3. érezzük jól magunkat miközben csináljuk, és akkor az eredmény is olyan lesz (true story)

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/kun-judit.jpg

Kun Judit

Strategic Design Lead, Partner, BoldX

Bogár Bence
Élménytervező, Holisztik Design
https://hu.linkedin.com/in/bncbgr

Bence élménytervezőként kíváncsi csapatoknak segít hasznos, jól használható és szerethető szolgáltatások tervezésében. Mindeközben pedig azt kutatja, hogy az embereket miként motiválja, illetve manipulálja a design ereje. Korábban a Kitchen Budapest startup programjának vezetőjeként, a Mobil- és SocialPiknik társszervezőjeként, illetve a Colabs társalapítójaként kereste az ötlet, a csapat és a megvalósítás kapcsolatait, vagyis a sikeres startupok receptjét.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2020/12/bogar.bence_.jpg

Bogár Bence

Élménytervező, Holisztik Design

Kocsis Tamás
Head of digital, Vodafone
https://www.linkedin.com/in/tamas-kocsis-63560699/

Kocsis Tamás a Vodafone Magyarország csapatát erősíti, Head of Digital pozícióban.
Az NN Biztosító volt Marketing Technológiai vezetője. 14 év médiapiaci tapasztalattal a háta mögött, 2017 februárjában csatlakozott az NN Biztosító csapatához, melyet megelőzően a CM Sales Online Salesmarketing csoportvezetője volt. Az NN Biztosítónál a Marketing Technológia terület vezetőjeként a digitális csatornákért, az online értékesítésért, az online kommunikációért és a lead menedzsmentért felelt.
Nagy hangsúlyt helyez a releváns, ügyfélközpontú megoldásokra, melyekkel az NN kitűzött célja a kommunikáció és az értékesítés megreformálására. Ennek a törekvésnek az eredményeként vezette be a Marketing Technológia csapat a 1-on-1 kommunikációt lehetővé tevő Data Management Platform-ot, és indította útjára a nemzetközi viszonylatban is újdonságnak számító on-demand élet- és balesetbiztosítást, a protect.me-t.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/kocsis-tamas.jpg

Kocsis Tamás

Head of digital, Vodafone

Csanda Gergely
Retention Marketing vezető, Shapr3D; Marketingtanácsadó, Talentuno
https://www.linkedin.com/in/gergely-csanda/

Gergely karrierjét a The Nielsen Companynál és a Research Internationalnél (most a Kantar csoport része) kezdte, ahol sokéves tapasztalatot szerzett adatelemzésben és piackutatásban. Később részt vett a Sony Mobile és az NN Insurance újramárkázásában. Erősen hisz az adatvezérelt marketing szemléletben és évek óta agilis módszer szerint vezeti csapatait. 2019 óta Growth Marketinggel foglalkozik magyar alapítású, budapesti elit tech startupoknál.

Gergely rendszeresen előad a Budapesti Corvinus Egyetemen és a KÜRT Akadémián is, ahol a Digitális Innováció képzés vezetője.

https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/csanda-gergely.jpg

Csanda Gergely

Retention Marketing vezető, Shapr3D; Marketingtanácsadó, Talentuno

Miről lesz szó?

  • Design Thinking a gyakorlatban, példákon keresztül
  • Termék-, szolgáltatás-, kampány-, mobil alkalmazás és webfejlesztési példák első kézből
  • Hogyan vágj bele? Kipróbálhatod kicsiben
  • Hol tartanak a legjobbak? Esettanulmány: protect.me a világ első on-demand balesetbiztosítása, amit egyébként Design Thinking módszerrel fejlesztett az NN Biztosító
  • Hová tart a Service Design és Experience Design terület?

MIT NE VÁRJ?

  • Nem lesz sales pitch, ez nem egy Design Thinking guru vagy tanácsadó cég rendezvénye.
  • Nem lesz hosszadalmas elméleti áttekintés. A közepébe vágunk, megmutatjuk, hogy működik.
  • Klasszikus előadást. Ez egy meetup, kötetlen, közvetlen stílusban. Mindenki résztvevő, nem csak az előadók. Lehet kérdezni, vitázni, networkölni

Kinek ajánljuk?

  • Gyakorló marketingszakembereknek, vezetőknek, generalistáknak és specialistáknak egyaránt.
  • Mindenkinek, aki szeretné jobban megismerni a Design Thinking vagy Service Design témáját.
  • Azoknak, akik érdeklődnek Intelligent Marketing képzésünk iránt, és kérdéseik vannak.
  • Bárkinek, aki kíváncsi rá, hogy milyen a KÜRT Akadémia közösségéhez tartozni.
This site is registered on wpml.org as a development site.