Ügyfélélmény-tervezés 4 napos workshopon
Egy fontos és üdítő szemléletváltozás zajlik a vállalatoknál. A szokásos költség-haszon alapú megközelítés mellett megjelennek az ügyfelet mint embert középpontba állító iskolák. Újra fókuszba kerül a valódi értékteremtés, amit kísérletezéssel, megfigyeléssel és más, tényeket előcsalogató technikákkal támogatnak a hozzáértő innovátorok. A legszebb, hogy végül ennek a szemléletnek az eredményei abszolút összhangban vannak a költség-haszon Excelekkel is.
Az emberközpontú kreatív tervezés remek kiegészítése lehet az agilis működésnek, ami az innováció gyorsaságát teszi lehetővé instabil környezetben, mert a design thinking az agilitás előtti kreatív szakaszban biztosít segítséget a szervezetek számára. Intenzív, élmény alapú tréningünkön ezt a tervezési módszert tanítjuk meg a résztvevőknek.
Milyen előnyei lehetnek, ha elvégzed a képzést?
- Ha csapatban dolgozol, akkor az itteni gyakorlatok segítenek empátiát kiépíteni a csapattagok között.
- Ha ügyfelekkel dolgozol közvetlenül, akkor segít empátiát kiépíteni az ügyfelek felé.
- Segít az ügyfélélmény növelésében.
- Segíti, hogy a tervezett innováció megvalósuljon.
- Segít a bevételnövelésben.
Megkérdeztük hallgatónkat, mit adott neki a Design Thinking képzésünk:
"Alig várom, hogy tényleg tudjam használni a tanultakat. Sajnos a munkám során erre kevés lehetőségem akad, de amint az a bizonyos start up ötlet több fókuszt kap, fontos szerepet kap a design thinking."
Olvasd el Gáspár Gyulával, egykori hallgatónkkal készült teljes interjút!