Digital Innovation

Experts

https://www.linkedin.com/in/gergely-csanda/
https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/csanda-gergely.jpg

https://www.linkedin.com/in/peter-vityi-25a5054/
https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/12/Vityi-Péter.jpg

https://www.linkedin.com/in/tamas-kocsis-63560699/
https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/08/kocsis-tamas.jpg

https://www.linkedin.com/in/eszter-g%C3%A1sp%C3%A1r-hidasi-37117725/
https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2019/12/Gáspár-Hidasi-Eszter.png

https://hu.linkedin.com/in/bncbgr
https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2020/12/bogar.bence_.jpg

https://www.linkedin.com/in/tamasgrunzweig/
https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2020/12/Tomi-valoban-igy-nez-ki-002.jpg

https://www.linkedin.com/in/zsbutyka
https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2021/01/bzs_profilkep.jpg

https://www.linkedin.com/in/balazslendvay/
https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2021/01/lendvay-balazs.jpeg

https://www.linkedin.com/in/andreasiposb/
https://kurtakademia.grtest.hu/wp-content/uploads/2021/07/AndreaSipos-portre_kicsi-2.jpeg

Kinek ajánljuk?

  • Azoknak a KKV vezetőknek, akiknek az alapvető szolgáltatásuk/termékük nem digitális, de ahhoz, hogy lépést tartsanak a versenytársaikkal, digitális megoldásokat kell alkalmazniuk. 
  • Azoknak a Product Managereknek, akik eddig klasszikus termékfejlesztéssel foglalkoztak, de a céges vagy saját elvárás szerint digitális termékeket kell fejleszteniük. 
  • Azoknak a marketingvezetőknek és marketing managereknek, akik a digitális marketingeszközök révén a digitális innováció motorjai lehetnek vállalatuknál. 
  • Szolgáltatás üzemeltetésben / fejlesztésben dolgozóknak, ha munkájuk részleges digitalizációja ellenére mégsem hatékony a működésük, és tőlük várják a folyamat egészének újragondolását és digitalizálását. 

A képzés tematikája


  • A BMC (Business Model Canvas) átlátható módon mutatja megy az adott vállalkozásban rejlő innovációs lehetőségeket és azok vakfoltjait. Ezen az alkalmon egy hazai esettanulmányon keresztül nézzük végig, hogy egy digitális innováció hogyan változtatja meg az üzleti modellt.

    Fontos: ha van a cégednek BMC-je, erre a képzési alkalomra kérjük hozd magaddal! Ezen a képzési alkalmon nem fogunk részletesen kitérni a BMC alapfogalmaira, ha nem ismered ezt a módszert, akkor se aggódj, itt is biztosítunk anyagokat előzetes feldolgozásra.

     

    • Csanda Gergely KépzésvezetőKÜRT Akadémia

      Bevezetés és bemutatkozás 
    • Lendvay Balázs Magyarországi kereskedelmi vezérigazgató Delivery Hero
      BMC építés és újraépítés egy esettanulmány mentén
    • Gáspár-Hidasi Eszter Business Model Innovation szakértő
      BMC építés és újraépítés egy esettanulmány mentén

  • Egy addig ismeretlen versenytárs egy digitális megoldással surranópályán betör a piacra és mire reagálnánk, már át is rendezte azt. Ismerősen hangzik? Ma már nem múlik el hét, hogy ne tűnne el a süllyesztőben egy korábban stabilnak hitt piaci szereplő.

    Miért köröz le a digitális versenytárs? Mit jelent a digitális versenyképesség? Milyen lehetőségeink vannak a digitális sikerre a piac új szereplőjeként? Mire figyeljünk, ha stabil szereplőként szeretnénk megtartani vagy erősíteni a pozíciónkat.

    Hazai példákon és esettanulmányokon keresztül vezetünk végig a digitális hatékonyság stratégiai kulcstényezőin. Timing, agilitás, benefitek, VUCA, digital first, “as is” és “to be” megközelítés, greenfield vs. meglevő rendszerkörnyezet, és még néhány időszerű buzzword tisztázása.
    Fontos: a képzés nem tér ki részletesen az agilis keretrendszer sajátosságaira, azt tudottnak tekinti. Ha még nem találkoztál az agilis keretrendszer alapfogalmaival, akkor se aggódj. Videós és írott anyagokkal segítjük a felkészülésedet az első alkalomra.

     

    • Vityi Péter Alelnök, IVSZ Ügyvezető KÜRT Akadémia
      A digitális siker

  • Mind láttunk már felesleges terméket, és értelmetlenül megújított folyamatokat. Lehet ugyanis innoválni az ügyféligények figyelembevétele nélkül, de ha nem akarunk pénzt és humánerőforrást két kézzel kiszórni az ablakon, érdemes mindenekelőtt az ügyfelet megkérdezni. Na de hogyan?

    Gyakorlatfókuszú képzési alkalmon a design thinking módszertan segítségével megtanuljuk, hogy hogyan lehet kiépíteni az empatizálás képességét, hogy néz ki a hatékony problémafeltárás egy ügyfélkör feltérképezése során, mi a teendő az ötletekkel, és hogy hogyan kell az ügyféligények és az ötletek mentén értékajánlatot majd prototípust készíteni.

    Ügyfélközpontú innováció az egyik legnagyobb hazai design thinking szakértőtől.

     

    • Bogár Bence ÉlménytervezőHolisztik Design
      Design Thinking and Service Design, Empathy

  • Mi hajtja és mi blokkolja a digitális innovációt? Milyen ciklust követ egy innováció bevezetése?

    Tisztázunk néhány alapfogalmat (mint például diszruptív innováció, exponencialitás, Gartner-féle hype cycle és mágikus kvadránsok), megnézzük, hogy mit tanulhatunk a start-upoktól. Végig vesszük és cáfoljuk azokat a klasszikus külső és belső kifogásokat (nálunk ez nem fog működni, nekünk erre nincs büdzsénk, ez a termék/folyamat nem digitalizálható, ehhez mi nem értünk, sose fog megtérülni ez a beruházás… stb.), melyek a digitális innovációt blokkolni próbálják. Rátok fogunk zúdítani egy tech tűzijátékot: egy csomó hot és wow technológiát, testreszabottan, elsősorban azokból az iparágakból szemezgetve, ahonnan a képzés hallgatói érkeznek.

    Ha a termékfejlesztés iteratív módon történik, és a rövid fejlesztési ciklusok végén az ügyfél egy korlátozott funkcionalitású, de már működő, az ügyfél céljait kiszolgáló ún. MVP-re (Minimum Viable Product - Minimum Életképes Termék) jelezhet vissza, úgy a fejlesztés nem fog vakvágányra futni és nem kell áldozunk erőforrást olyan fejlesztésre, ami végül nem szolgál ki ügyféligényeket. Mi minősül MVP-nek? Mit kell ezen a ponton mindenképp megérteni azokból az agilis alapfogalmakból, mint az „epic” és a „story planning”? A képzési alkalom második felében ezzel fogunk foglalkozni.

     

    • Butyka Zsolt Innovation Management & Technology Strategy szakértőTelio Group
      Diszruptív innováció, exponenciális növekedés, infrastructure
    • Grünzweig Tamás Head Of Engineering DepartmentIBM Budapest Lab
      A prototípustól az MVP-ig

  • Ezen alkalom során először megmerítkezünk az adat-ökoszisztémában, azaz néhány esettanulmány bemutatásával megnézzük, hogy a digitális adatpontok, az adatelemzés, vizualizáció, az emberi és mesterséges intelligencia és a digitális insightok hogyan járulnak hozzá a sikeres digitális innovációhoz.

    A rendelkezésünkre álló adat mennyisége és minősége ma már számtalan lehetőséget kínál a tesztelésre. Mik a tesztelés leghatékonyabb és leggyorsabb formái? Melyik teszt mire jó? Alapfogalmak (AB teszt, user test, crowdsource megoldások, élő teszt, beta test, backdoor test, smoke test, stb.) tisztázása után néhány esettanulmányon vizsgáljuk meg, hogy mi lehet egy adott projekt tesztelésének ideális hossza és sebessége. Szó lesz még a skálázott tesztelésről (experimentation at scale), vagyis arról, hogy hogyan kell összetettebb (pl. nagyvállalati) rendszerben hatékonyan tesztelni, külön futtatott teszteket összefűzni, naplózni, és ezek mentén iteratívan fejleszteni.

     

    • Csanda Gergely Képzésvezető, KÜRT Akadémia
      Data Ecosystem
    • Sipos Andrea Head of ProductOptiMonk
      Tesztelés, Experimentation at scale

  • A legtöbb digitális innovációs képzés az MVP megszületéséig kísér el minket. Tény, hogy az MVP megszületésétől egy üzletileg is sikeres digitális megoldásig az út nem mindig látványos folyamat, hanem leginkább a mindennapos pepecselés jellemezi, viszont most alkalmad nyílik, hogy megkérdezd a folyamat részleteit azoktól, akik ilyet már élesben csináltak. Közös dagonyázás a Digital product management-ben a terület egyik vezető szakemberével.

    Az innováció megvalósítása során elengedhetetlen és megkerülhetetlen partner az IT. Mi egy sikeres IT és Business együttműködés kulcsa? Milyen kommunikációs hibákat jó elkerülni a fejlesztési folyamatok során? Digitális innováció az IT vezető szemüvegén keresztül.

    A képzés vizsgával zárul, ahol minden hallgató egy saját innovációs projektet fog bemutatni. A hallgatóktól a projektjük témáját még a képzés elején határozzák meg. A kiválasztott projekt azt a célt szolgálja, hogy a képzési alkalmak során elhangzottak egy konkrét, és mindenki számára releváns, megfogható projektre legyenek felfűzhetők. Így az elhangzottak gyakorlati szinten is beépülnek. A képzés során többször dedikálunk időt ezekre a saját projektekre, illetve a projekt feldolgozásához a képzés teljes ideje alatt egyéni konzultáció is igénybe vehető.

     

    • Kocsis Tamás Head of Digital, Vodafone
      Digital product management
    • Csanda Gergely Képzésvezető, KÜRT Akadémia
      Vizsga

Why choose us?

  • Módszertan és tudás mellett szemléletet és kontextust is adunk képzéseinken. Arra buzdítunk ezzel, hogy teszteld az eszköztárad határait, állj kritikusan az új ismeretekhez, és értsd meg, melyik módszer mikor alkalmazható.
  • A legjobb hazai szakemberekkel dolgozunk, akiknek komoly üzleti vagy világszínvonalú akadémiai múltja van azon a területen, amelyen oktat.
  • A nyílt képzések mellett évek óta vállalati tanácsadással, agilis és digitális transzformációval foglalkozunk a legkülönbözőbb szervezeteknél, ezért valós képünk van arról, milyen munkaerőpiaci igényeik vannak a vállalatoknak.
  • Szenvedélyünk az oktatás-fejlesztés, ezért tíz éve dolgozunk azon, hogy szakemberekből, érdeklődőkből, gondolkodókból álló kreatív, tenni akaró közösséget formáljunk, több mint ezer fős alumni és oktatói közösségünk is ezt bizonyítja.


Training details

6 alkalom, 24 óra

Érdeklődöm! Jelentkezem!

* a változtatás jogát fenntartjuk

Minimum létszám

A képzésünket csak megfelelő számú jelentkező esetén indítjuk el. Az adott képzési formát (live online/tantermi) is abban az esetben indítjuk el, ha az adott képzési formára megfelelő számú érdeklődő jelentkezik.

Nyilvántartási szám

B/2020/001149



Who Chose Us

This site is registered on wpml.org as a development site.