Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Notice: Undefined variable: o in /var/www/html/kurtakademia.grtest.hu/wp-content/themes/kurt-akademia/inc/shortcodes.php on line 328
Online
E-Commerce
Kinek ajánljuk?
A képzést elsősorban vállalati döntéshozóknak (CEO-knak, board tagoknak, döntéselőkészítő középvezetőknek, sőt C-2, C-3 szintű vezetőknek) ajánljuk, olyan cégeknek, akik 1-5 milliárdos online forgalmat szeretnének elérni a következő évben vagy akár külföldi piacokon terjeszkednének.
Továbbá olyanoknak, akik:
értik, hogy az e-kereskedelem nagyon más, mint a hagyományos kereskedelem;
szeretnének egy többmilliárdos árbevételű e-kereskedelmi hálózatot felépíteni, de belátják, hogy az e-kereskedelem és a hozzá kapcsolódó logisztika folyamatos fejlesztéssel jár, és hajlandók ezért a margin legalább 5%-át évente üzemeltetésre, fejlesztésre fordítani;
ambiciózusak, régiós babérokra, milliárdos volumenre törnek és hosszú távú megtérülésben tudnak gondolkodni;
tisztában vannak azzal, hogyaz e-kereskedelem nem csupán egy új csatornát jelent, hanem a teljes üzleti modell stratégiai és technológiai átgondolását, átszervezését követeli meg.
Kinek nem ajánljuk?
azoknak, akik egy kisforgalmú saját webshop indításán gondolkodnak,
azoknak, akik 1-2 fős projektként tekintenek az e-kereskedelemre,
azoknak, akik nem szeretnének az e-kereskedelmi építkezés során hozzányúlni a marketing, HR, sales stratégiájukhoz, ügyfélmenedzsmenthez, logisztikához, informatikához, pénzügyi rendszereikhez és a vállalati kultúrához.
A szemünk előtt osztják újra a lapokat a retail piacon, ha szeretnéd, hogy jusson nektek is, várunk az e-kereskedelem képzésünkön.
Néhány további tudnivaló:
A képzésen kizárólag gyakorló szakemberek oktatnak, akik aktívan vettek/vesznek részt e-kereskedelmi vállalkozás(ok) felépítésében és működtetésében. Napi szintű tapasztalatokat osztanak meg a hallgatókkal a tervezés és az üzemeltetés kihívásai kapcsán, gyakorlati fókusszal.
A képzés részeként minden hallgatónak 2 órányi egyéni konzultációs lehetőséget biztosítunk, melyben saját vállalatával kapcsolatos kihívásokat négyszemközt is át tudja beszélni a szakértőinkkel.
A képzés vizsgával zárul, ahol a hallgatónak egy saját vagy fiktív e-commerce bevezetési/fejlesztési projektet kell bemutatni. Minden hallgató személyreszabott visszajelzést és fejlesztési javaslatokat kap a vizsgát vezető szakmai bizottságtól. Amennyiben a bemutatott a projekt üzletileg érzékeny adatokat, stratégiát tartalmaz, lehetőség van a hallgatónak titkosított vizsgát kérni.
A képzés tematikája adott, de a hallgatói összetétel mentén képzésenként eltérő szektorspecifikus esettanulmányokkal készülünk.
A KÉPZÉS SZAKMAI PARTNEREI:
A képzés tematikája
Mit kell tudni a hazai és a régiós e-commerce piacról? Kik az aktuális és kik a potenciális nagyágyúk? Kik a potenciális lemaradók? Milyen elmozdulásokat tudunk előrejelezni a trendek alapján? Az operatív tudnivalók és a gyors bemutatkozás után az e-kereskedelmi piac hazai sajátosságait, mozgásait fogjuk közösen megvizsgálni különös tekintettel a hallgatók által képviselt szektorokra.
webáruházi esettanulmány 1.: A Decathlon (e)-kereskedelmi tapasztalatai a közelmúltból
Mivel jár az e-kereskedelem elindítása c-level szinten? Milyen alapvető átalakításokat kell eszközölni az üzleti modellben, a stratégiában, a folyamatokban, és az árazásban? Egyáltalán, hogy érdemes megtervezni a piacralépést? Ezt követően webáruházi esettanulmányok segítségével végignézzük az építkezés klasszikus vezetői kihívásait, buktatóit és titkait.
Donáth Fruzsina
Head of Business Development / tanácsadó (PriceKit) (ex Mall.hu, ex-Bónusz Brigád, ex-Smartcommerce Consulting) / Smartcommerce Consulting)
Alapvető változások az üzleti modellben, stratégiában, folyamatokban, piacralépés tervezése - 1. rész
Petrezselyem Péter
Tanácsadó (Smartcommerce Consulting)
Alapvető változások az üzleti modellben, stratégiában, folyamatokban, piacralépés tervezése - 2. rész
Mi az, amit a webshopokhoz kapcsolódó IT rendszerekről tudni érdemes? Mire érdemes figyelni az integráció során? Mire jó a saját bolt és mire a marketplace, hogy érdemes ezt a dilemmát eldönteni? Technológiai fejtágítás erős üzleti fókusszal.
Ocskay LászlóÜgyvezető (OANDER)
Unified Commerce - Vállalati webshopok, integráció és automatizáció az egységesített kereskedelemért
Roskó DávidIntegrációs szakértő (OANDER)
Automatizáció – avagy a leghatékonyabb pénz és idő spórolás
„Az e-kereskedelem marketing az egészen más.” Na de pontosan miben? Milyen platformok, üzenetek és szakemberek kellenek egy erős e-commerce marketing gépezethez? Milyen büdzsében érdemes gondolkodni?
Hogy lehet a rendelkezésre álló, soha nem látott méretű ügyféladatot jól használni? Milyen ügyfélélmény-mérés létezik az ötcsillagon túl?
Komándi Krisztián
Stratégiai és behavioural science tanácsadó
Ügyfélélmény
Burka Szilvia
Marketing- és Online Szolgáltatások Igazgató (Praktiker)
webáruházi esettanulmány 2.
Milyen payment trendek várhatók az e-commerce piacon -mi marad és mi megy?
Horváth Attila
CEO (BigFish Payment Gateway)
Fizetési platform
Papp Máté
Marketplace Director (eMAG)
Saját bolt és / vagy marketplace
Az ügyfelek 90%-a elégedett, ha a termék elérhető, időben, sértetlen állapotban és „jó áron” kerül kiszállításra. Átlátható raktárkészlet és gördülékeny kiszállítási rendszer nélkül minden új belépő döbbentően hamar elvérzik ezen a piacon. Mekkora méretig működik a „házon belül megoldom” stratégia? Mi az, amit egy logisztikai partner vagy egy WMS (warehouse management systems) kiválasztásakor mérlegelni érdemes?
Fülöp Szabolcs CEO (Trans-Sped)
raktározás és kiszállítás
Perényi András CEO (Webshippy)
fulfillment és WMS
Levezetésképp két átfogó e-commerce-bevezetési esettanulmányon keresztül közösen végignézzük, hogy a képzésen tanultak hol és hogyan jelennek meg a hazai piac 1-1 prominens szereplője esetén.
Őri Gergely
Ügyvezető Modell és Hobby Kft. – JátékNet
webáruházi esettanulmány 3.
Kobza AndrásLifeStyleShop.hu alapító és vezető.
webáruházi esettanulmány 4.
A képzés utolsó alkalmán a hallgatók 5 percben egy saját vagy fiktív e-commerce bevezetési/fejlesztési projektet mutatnak be, erre személyreszabott visszajelzést és fejlesztési javaslatokat kapnak a szakmai bizottságtól. Amennyiben a bemutatott projekt üzletileg érzékeny adatokat, stratégiát tartalmaz, lehetőség van a hallgatónak titkosított vizsgát kérni.
Why choose us?
Módszertan és tudás mellett szemléletet és kontextust is adunk képzéseinken. Arra buzdítunk ezzel, hogy teszteld az eszköztárad határait, állj kritikusan az új ismeretekhez, és értsd meg, melyik módszer mikor alkalmazható.
A legjobb hazai szakemberekkel dolgozunk, akiknek komoly üzleti vagy világszínvonalú akadémiai múltja van azon a területen, amelyen oktat.
A nyílt képzések mellett évek óta vállalati tanácsadással, agilis és digitális transzformációval foglalkozunk a legkülönbözőbb szervezeteknél, ezért valós képünk van arról, milyen munkaerőpiaci igényeik vannak a vállalatoknak.
Szenvedélyünk az oktatás-fejlesztés, ezért tíz éve dolgozunk azon, hogy szakemberekből, érdeklődőkből, gondolkodókból álló kreatív, tenni akaró közösséget formáljunk, több mint ezer fős alumni és oktatói közösségünk is ezt bizonyítja.
A képzésünket csak megfelelő számú jelentkező esetén indítjuk el. Az adott képzési formát (live online/tantermi) is abban az esetben indítjuk el, ha az adott képzési formára megfelelő számú érdeklődő jelentkezik.